EA از اشتباهات Star Wars Battlefront II درس گرفته است و آنها را بر روی بازی Battlefield V تکرار نخواهد کرد

در ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ , 20:48:26
بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

مدیران ارشد الکترونیک آرتز از اشتباهاتی که سر بازی Star Wars: Battlefront II مرتکب شده اند درس گرفته اند، و سوگند خورده‌اند که دیگر آنها را بر روی بازی Battlefield V تکرار نکنند. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

در جریان جلسه مالی سرمایه‌گذاران و تحلیلگران الکترونیک آرتز، «اندرو ویلسون» مدیر اجرایی ارشد و «بلیک یورگنسن» مدیر امور مالی EA کمی در مورد بازی Battlefield V صحبت کردند.

یورگنسن توضیح داد که الکترونیک آرتز قصد دارد تا با عرضه pre-orderها، هزینه‌ها، حواشی پیرامون بازی و … میزان تقریبی موفقیت بازی Battlefield V را تخمین بزند.

ویلسون هم درمورد سیاست‌های اشتباه EA برای بازی Star Wars: Battlefront II صحبت کرد. بازی دارای محتوای بسیار بزرگ و وسیعی بود که کاربران می‌بایست برای دسترسی به بسیاری از این محتواها هزینه جداگانه می‌کردند یا ساعت‌های بسیاری برای دست یابی به این محتواها سرف می‌کردند که بسیار نامعقول بود، که در ادامه EA از اشتباهات خود درس گرفت و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را حذف کرد و سیستم پیشرفت جدیدی را در بازی قرار داد.

پس از آن تجربه، الکترونیک آرتز به انتشار بازی Battlefield V فکر می‌کند، هدف ما انتشار یک بازی بی‌نظیر و خدمات کامل با وجود حالت تک‌نفره کامل، حالت‌های مرسوم چندنفره و حالت‌های جدید و خلاقانه‌ چندنفره از جمله حالت بتل‌رویال در هنگام انتشار بازی است.

همچنین ویلسون اضافه کرد با وجود آنکه بازی Battlefield V در زمان انتشار بسیار وسیع، عمیق و کامل است، الکترونیک آرتز می‌داند که کاربران می‌خواهند برای ماه‌ها و حتی سال‌ها بازی‌کنند و از بازی لذت ببرند، بنابراین شرکت برنامه دارد تا پس از انتشار بازی به مدت طولانی خدمات، محتواها و حالت‌های جدیدی را به‌صورت منظم به بازی اضافه کند.

بازی Battlefield V  در ۲۷ مهر ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر