اطلاعات بیشتری از بازی Anthem در نمایشگاه PAX West منتشر می‌شود

در ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ , 11:30:25
Anthem, mass effect, بازی درگون ایج (Dragon Age), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ رسمی شرکت «بایوور»، مدیرکل این شرکت یعنی «کِیسی هادسون» درمورد برنامه‌های آینده استودیو و نمایش اخیر آن‌ها از بازی Anthem جزئیاتی به اشتراک گذاشت. هم‌چنین، او درمورد بازی‌های آینده‌ای که قرار است منتشر شوند هم اطلاعات کمی منتشر کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«هادسون» توضیح داد که بایوور در نمایشگاه PAX West یک پنل را میزبانی می‌کند و به‌طور خاص درباره سوالات طرفداران و جزئیات پیرامون بازی Anthem تمرکز خواهند داشت. لازم به ذکر است که نمایشگاه موردنظر در شهر سیاتل و از تاریخ جمعه، ۹ شهریور شروع می‌شود.

سوالات زیادی از سوی طرفداران درمورد داستان‌سرایی و شخصیت‌ها مطرح بوده است. هادسون توضیح داد که پنل مربوط به بازی Anthem روی گیم‌پلی بخش چندنفره که با یک روایت خودمانی تک‌نفره در جهان خود است. به گفته هادسون، یکی از نوآورانه‌ترین چیزها درمورد بازی، پیرامون طراحی شکل گرفته بین داستان و گیم‌پلی است.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های منتشر شده درمورد عنوان مذکور، هادسون اطلاعاتی درمورد عناوین قابل توجه بایوور نظیر Dragon Age و Mass Effect نگاهی داشت. او گفت، طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که برخی از افراد پنهان در تیم ما بر روی پروژه‌هایی کار می‌کنند. درمورد دو بازی فوق اشاره شده، برای زمان فعلی چیزی ارائه نخواهد شد.

هادسون علاوه بر این عناوین، درمورد استودیو سازنده بازی Star Wars: The Old Republic اشاراتی داشت و گفت آن‌ها به‌سختی بر روی برنامه‌های شگفت‌انگیزی در سال آینده کار می‌کنند. در پایان لازم به ذکر است، بازی Anthem در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‎‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر