بازی‌های آینده از نظر مدیرعامل شرکت Ubisoft

در ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ , 19:10:32
بازی‌های آینده از نظر مدیرعامل شرکت Ubisoft

شرکت Ubisoft در نمایشگاه ChinaJoy در شهر شانگهای به تازگی چند ویدئو منتشر کرد که در آن مدیرعامل این شرکت بازی سازی فرانسوی، Yves Guillemot حضور دارد و درباره آینده بازی سازی و بازی‌های آینده و نظرش در این رابطه سخن گفته است. Guillemot در این ویدئو درباره Cloud Gaming صحبت کرد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

او در این ویدئو اشاره کرد که جمعیت جهان به طور روز افزون در حال افزایش است و در آینده نیز این اتفاق رخ خواهد داد. بازی‌ها نیز در آینده تعاملی‌تر شده و با ابرکامپیوترها که شبیه‌سازی‌ها را انجام می‌دهند سازگار می‌شود. یکی دیگر از المان‌های بازی‌های آینده، تعامل بین انسان و ماشین است که به گفته Guillemot که دنیای تجارت را به کلی دگرگون کرده و سبب می‌شود همه بتوانند بازی کنند.

سومین المان در بازی‌های آینده بحث بلاک چین است که به بازیکنان اجازه خلق آیتم‌ها درون بازی‌ها را داده و به واسطه آن می‌توانند به صورت ایمن آن‌ها را به سایر بازیکنان بفروشند. مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت فکر می‌کند که چنین چیزی در بازی‌های آینده امری حتمی است.

بازیکنان احتمالا درون بازی‌ها غرق شده و این بازی‌ها به آن‌ها تعاملاتی با دنیای بازی ارائه می‌کنند. هنوز باید منتظر چیزهای زیادی به جهت خلق این تجربه‌ها و تعامل بیشتر با بازی بود. بازیکنان این تجربه‌ها را در موبایل، تبلت یا هر صفحه نمایشی تجربه خواهند کرد. بنابراین، این یک فرصت است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در خلق بازی‌های ما سهیم باشند و لذت ببرند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر