بازی Assassin’s Creed Odyssey به احتمال زیاد بخش Battle Royale نخواهد داشت

در ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ , 18:10:10
بازی Odyssey به احتمال زیاد بخش Battle Royale نخواهد داشت

بازی‌های بزرگی نظیر Call of Duty و Battlefield در حال حاضر به سبک Battle Royale روی آورده‌اند. این سبک که با بازی Fortnite به شهرت رسید توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را این روزها به خود جلب کند. اما نکته قابل توجه این است که بازی Odyssey آخرین نسخه سری بازی‌های Assassin’s Creed سبک Battle Royale را نخواهد داشت. با دنیای بازی همراه باشید.

کارگردان بازی Odyssey «اسکات فیلیپز» (Scott Phillips) در مصاحبه‌ای با وبسایت و مجله Game Informer در جواب اینکه آیا این بازی سبک Battle Royale خواهد داشت گفت که این سبک در بازی نخواهد بود. اما او در ادامه مصاحبه گفت که بازی Odyssey بخش چند نفره نیز نخواهد داشت.

بخش چند نفره برای اولین بار در نسخه Brotherhood از این سری‌ بازی‌ها معرفی شد و بعدها در نسخه‌های بعدی ادامه پیدا کرد. در بازی Odyssey فیلیپز می‌گوید که می‌خواهد تیم توسعه را متحد کرده تا بهترین بازی ممکن را بسازند. به گفته وی ۸ استودیو بر روی این بازی کار می‌کنند. او در ادامه می‌گوید:

تقسیم کردن تمرکز تیم و میزان زمانی که برای ساخت بازی داریم برای من کار آسان و درستی نبود. ساخت درست این بازی نقش آفرینی و دنیای باز به نظر من چیزی است که باید سری بازی‌های Assassin’s Creed آن را داشته باشند.

به گفته فیلیپز بازی Odyssey تمام لحظات بازی بر اساس انتخاب بازیکن پیش می‌رود. همچنین او تایید می‌کند که این بازی نقشه به مراتب بزرگتری از بازی قبلی یعنی Origins دارد.

 در کل نکاتی که از مصاحبه با فیلیپز در باره بازی Odyssey مشخص شد این است که در بازی بازیکن می‌تواند حیواناتی نظیر شیر و خرس را رام کند و به عنوان حیوان خانگی نگه دارد. ممکن است در بازی بخش اکتشاف وجود داشته باشد و احتمال اینکه پس از انتشار بازی آپدیت‌های مختلفی برای آن عرضه شود زیاد است.

بازی Odyssey قرار است ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شود. بازی در یونان باستان رخ داده و شما می‌تواند کاراکتر خود را بر اساس مرد یا زن بودن تعیین کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر