Microsoft نویسنده Red Dead Redemption را استخدام کرد

در ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ , 20:09:51
red dead redemption, The Initiative, بازی خدای جنگ (God of War), شرکت مایکروسافت (Microsoft)

شرکت Microsoft نویسنده و طراح سابق بازی Red Dead Redemption و همچنین تهیه‌کننده God of War را برای استودیوی جدید خود در سانتا مونیکا به استخدام در‌آورده است. با دنیای بازی همراه باشید.

Microsoft در حال به خدمت گرفتن نام‌های بزرگی برای استودیوی جدید خود، The Initiative است. رئیس استودیو آقای Darrell Gallagher که از اسکوئر انیکس و اکتیویژن جدا شد و به این شرکت پیوست در صفحه LinkedIn خود اسامی را اعلام کرد که به تیم آنها ملحق شده‌‌اند. یکی از آنها فردی کلیدی در ساخت بازی Red Dead Redemption برای Rockstar در سال ۲۰۱۰ بوده است.

با اینکه این صفحه در حال حاضر پاک شده است اما خب این روزها چیزی به راحتی از اینترنت حذف نمی‌شود. یک وب‌سایت نام ایشان یعنی آقای Christian Cantamessa که سرپرست طراح و نویسنده RDR بوده‌اند را مشخصا گزارش کرده است.

همچنین یکی دیگر از نام‌ها مربوط به آقای Brian Westergaard است که سرپرست تهیه‌کنندگان God of War بوده. کارمندان جدید دیگر شامل Dan Neuburger با ۱۲ سال سابقه در Crystal Dynamics، آقای Blake Fischer با ۱۶ سال سابقه نشر در مایکروسافت و Lindsey McQueeney که سابقه کار در گوگل، کریستال داینامیکس و ۳۸ استودیو است.

این استودیو برای اولین بار در E3 رونمایی شد و در سانتا مونیکا واقع است. با اینکه این تیم متعلق به Microsoft است اما قرار است به شکل مستقل کار کند. همچنین آنها در حال حاضر دو جای خالی در صفحه خود برای کارگردان هنری و کارگردان تکنیکی دارند. نمی‌توان گفت آنها در حال کار روی چه چیزی هستند اما Microsoft قبلا اعلام کرده بود آنها در حال ساخت بازی پیشگامانه‌ای هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر