اطلاعات جدیدی از Anthem منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ , 22:10:23
Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

تهیه کننده اجرایی عنوان Anthem آقای Mark Darrah درباره مراحل، بازی کردن به شکل گروهی و تک نفره و برخی جزئیات دیگر صحبت کرده است. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Anthem یک عنوان آنلاین است که بازیکنان می‌توانند در آن به شکل گروهی و یا تک نفره به بازی بپردازند. به عنوان مثال زمانی که شما به شکل Co-op بازی می‌کنید لوت‌ها متصل هستند، آنها در اشتراک نیستند و هر بازیکن لوت مربوط به خود را دریافت خواهد کرد.

در بخش دیگری مراحل Strongholds هستند که شما نمی‌توانید به تنهایی یا با یک گروه ناقص انجام دهید و باید حتما یک گروه ۴ نفره کامل باشید. این مراحل البته جزوی از بخش کمپین نیستند ولی تجربه‌های بسیار سختی را به همراه دارند. شما می‌توانید مراحل داستانی را به شکل تک نفره سپری کنید اما با ۴ نفر آسان‌تر خواهد بود البته با توجه به تعداد نفرات یک گروه به شکل خودکار درجه سختی آنها کنترل می‌شود.

Anthem, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

در Anthem اگر شما یک مأموریت را با گروهی انجام دهید حتی بعد از اتمام آن و بازگشت به پایگاه نیز با آنها لینک خواهید ماند. بدین شکل اگر قصد داشته باشید که باز هم کاری انجام دهید نیازی به ارتباط دوباره نیست.

همچنین قطعات مختلفی که بدست می‌آورید می‌توانند در نمونه‌های مختلفی حضور داشته باشند و نیاز نیست چند کپی از آنها ایجاد کنید تا در تجهیزات دیگر از وجود آنها بهره ببرد.

عنوان Anthem در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) روی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر