سفر دریایی God of War بیش از ۷۵۰ خط دیالوگ دارد
Sony Santa Monica در خاطرهای جدید از توسعهی God of War، به جزئیاتی دربارهی سفر دریایی بازی پرداخته است. کاربران زمان زیادی را صرف پارو زدن و تجربه کردن رابطهی بین «کراتوس» (Kratos) و «آرتئوس» (Atreus) کردند؛ پس این نکته که ساخت این صحنههای احساسی چقدر کار برده است، خیلی هم تجعب برانگیز نیست. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
اگر God of War را بازی کرده باشید، احتمالاً میدانید که احساسیترین لحظههای بازی مربوط به زمانی است که کراتوس و آرتئوس در میان آب حرکت میکنند. با اینکه دوست دارم تصور کنم که چیز شگفتانگیز دیگری وجود ندارد، اینها چندتا از آمار و ارقامی هستند که میتوانند شما را شگفتزده کنند:
- بیش از ۶۰۰ انیمیشن متفاوت برای قایق وجود دارد
- بیش از ۷۵۰ خط دیالوگ روی قایق وجود دارد
- Alfheim یک قایق، پارو و چراغ منحصر به فرد دارد
- وقتی «میمیر» (Mimir) را پیدا کنید همهی امیمیشنهای ورودی و خروجی فرق میکنند
- روی اسکلهها قایق میداند که در سمت راست یا چپ قرار گرفته و انیمیشنهای ورودی و خروجی براساس آن تنظیم میشوند
- LED کنترلر در این هنگام به رنگ آبی دریایی درمیآید.
- پارو با اینکه در قایق باقی میماند اما در طول بازی بهعنوان یک اسلحه است
- در آن زمان باگی وجود داشت که کراتوس میتوانست درحالی که پارو را به دست دارد از قایق خارج شود
در خاطرات توسعهی بازی همچنین فرق بین زمانی که قایق در اسکله قرار میگیرد و زمانی که روی شن و ماسه پهلو میگیرد، بیان شده است.
درنهایت یکی از جالبترین داستانهایی که تیم سازنده عنوان کرده، این است که داستانهای میمیر ترکیبی از دیالوگهای قبلی است که برای شما در بازی اتفاق افتاده است. وقتی میمیر صحبت میکند این طور به نظر میرسد که داستانی فریبنده تعریف میکند که یکباره ضبط شده اما در واقع این صحبتها ترکیبی از کلیپهای کوچک است که به هم چسبیدهاند. به همین دلیل است که وقتی به قایق برمیگردید میمیر از همانجایی که صحبتش تمام شده بود، ادامه میدهد.