تماشا کنید: Spider-Man تریلر محتوای دانلودی «شهری که هیچوقت نمی‌خوابد» را منتشر کرد

در ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ , 12:44:26
insomniac, spider man, شرکت سونی (Sony)

برنامه‌ی انتشار محتوای دانلودی «شهری که هیچوقت نمی‌خوابد» (The City that Never Sleeps) توسط Insomniac Games و سونی مشخص شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

درحالی‌که جزئیات دیگری که بتوان درباره‌ی آن صحبت کرد فاش نشده، Insomniac تیزری جدید از تریلر محتوای دانلودی The Heist را منتشر کرده است. در این ویدیو می‌توانیم برای اولین بار «گربه‌ی سیاه»، و شات‌های سینماتیک از مرد عنکبوتی را تماشا کنیم.

Spider-Man دو هفته‌ی دیگر روانه‌ی بازار می‌شود و توسعه‌دهندگان آن دوست داشتند درباره‌ی محتوایی که بعداً برای بازی منتشر می‌شود نیز اطلاع‌رسانی کنند.

شهری که هیچوقت نمی‌خوابد یک دنباله‌ی سه بخشی است که مراحل، دشمنان، شخصیت‌ها و لباس‌های جدیدی برای مرد عنکبوتی را به بازی اضافه می‌کند. اولین قسمت این محتواهای دانلودی The Heist نام دارد. Insomniac درباره‌ی آن گفته است:

همین‌طور که مشغول انجام بازی اصلی هستید، متوجه می‌شوید که «فلیکا هاردی» (Felicia Hardy)، ملقب به گربه‌ی سیاه، به شهر بازگشته و سرنخ‌هایی از خود به جای می‌گذارد تا سر به سر مرد عنکبوتی بگذارد. در  Spider-Man: The Heist او نهایتاً خود را نشان می‌دهد. این قسمت شامل مأموریت‌های جدید، درکنار یک انجمن جدید از دشمنان و سه لباس مخصوص است که دوست ندارید آن‌ها را از دست بدهید.

insomniac, spider man, شرکت سونی (Sony)

The Heist اول آبان منتشر می‌شود. قسمت‌های بعدی یعنی Silver Lining و Turf Wars در ماه‌های نوامبر و دسامبر منتشر خواهند شد.

طرف‌های مشخصی می‌توانند از امروز شهری که هیچوقت نمی‌خوابد را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار خریداری کنند یا اینکه هر قسمت را به‌صورت جداگانه با قیمت ۹.۹۹ دلار دریافت بخرند.

در ادامه می‌توانید تیزر محتوای دانلودی The Heist را مشاهده کنید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/dmIrP/vt/frame[/aparat]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر