استودیو Telltale Games ورشکسته شد؛ جزییات برنامه کاری و لغو پروژه‌ها منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ , 07:10:37
Telltale Games, The Walking Dead, The Wolf Among Us, The Wolf Among Us 2

استودیو Telltale Games ورشکسته شد و از ۲۵۰ نفر کارکنان آن، فقط ۲۵ نفر تا اتمام آخرین فصل Telltale’s The Walking Dead در این استودیو کار می‌کنند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

گزارشاتی مبنی بر این‌که استودیو Telltale Games به‌طور کامل به کار خود خاتمه داده، منتشر شد و سپس رییس استودیو، آقای Pete Hawley، بیانیه‌ای در این رابطه با اشاره به تحمل مشکلات حل‌نشدنی در سال گذشته، منتشر کرد:

ما تلاش کردیم شرکت را در مسیر جدیدی قرار دهیم و سال بسیار سختی برای Telltale را پشت سر گذاشتیم. در این سال، ما بهترین محتوای تولیدی‌مان را منتشر کردیم و بهترین فیدبک‌ها را گرفتیم؛ اما در نهایت، این فیدبک‌ها موفقیت مالی‌ عایدمان نکرد. با قلبی توام از غم و اندوه، رفتن دوستان‌مان را تماشا می‌کنیم که می‌روند تا نماینده‌های برند غصه‌گویی‌مان را در سراسر صنعت بازی‌های ویدیویی باشند.

استودیو Telltale Games به‌زودی از شرایط محصولات و آثارش اطلاعات بیشتری منتشر می‌کند. اما همگی می‌دانیم که ساخت فصل دوم The Wolf Among Us فعلا به رویاها و خواب‌هایمان پیوسته است.

گزارش این خبر به‌شخص برایم خیلی غم‌انگیز و دردناک بود و فکر می‌کنم به‌زودی حقوق IPهای استودیو برای فروش و حراجی قرار بگیرند. نظر شما درباره‌ی این اتفاق چیست؟


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. باورم نمیشه ورشکست شده باشن :'(
    من که یکی از طرفدار هاشون بودم و درسته که همه ی بازی هاشون عالی نبود اما کی میتونه شاهکار هایی مثل walking dead و tale from the borderlands و wolf among us رو فراموش کنه
    یه استودیو کوچیک که سال ۲۰۱۲ با فصل اول walking dead به شهرت جهانی رسید و بعد ۶ سال با فصل اخر walking dead ور شکست شد
    حالا فقط باید منتظر بود و دید چه بلایی قراره سر ip ها بیاد

    ۲۰
    1. آخ آخ گفتی…
      ولی به‌نظرم تقصیر خودشون بود
      کارهایی رو پیش بردن که نه مخاطب داشت و نه چیز دیگه… سر همین هم ضربه خوردن
      اگه به‌جای تولید بی‌وقفه قسمت‌هایی که بعضا هم واقعا بی‌کیفیت بودن و چیز جدیدی برای عرضه نداشتن، وقت میذاشتن و درست روی TWD و TWAU کار میکردن به این وضع دچار نمیشدن…

      ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر