تیم سازنده: بازی Red Dead Redemption 2 شما را تماما در بر می‌گیرد

در ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ , 13:10:56
Red Dead Redemption 2, شرکت راک استار گیمر (Rockstar Games), کنسول Xbox One

در جدیدترین نسخه مجله پلی‌استیشن تیم سازنده بازی Red Dead Redemption 2 از اهداف خود برای توسعه بازی می‌گویند. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

Rob Nelson مدیر استودیو راک‌استار شمالی می‌گوید:

RDR2 برای ما یک فرصت بود تا ایده‌هایمان را در به‌روزترین سیستم پیاده کنیم. تجربه ما در آوردن GTA 5 به نسل جدید به ما این امکان را فراهم کرد تا ببینیم چه ابزاری در دست داریم و با تکنولوژی حال‌حاضر تا کجا می‌توانیم پیش برویم.

Josh Bass کارگردانی هنری بازی ادامه می‌دهد:

ما می‌خواستیم از مناظر بیابان‌های نسخه کلاسیک فراتر برویم، و در بازی از مناطق وسیعی از سرزمین آمریکا با آب‌وهوایی متنوع دیدن کنیم. تکنولوژی پیشرفته به ما این امکان را فراهم می‌کند تا محیط‌های بسیار متنوعی خلق کنیم که تا پیش از این تکنولوژی این اجازه را به ما نمی‌داد. گل‌ولای زخیم، کوه‌های مرتفع، بافت عمیق برف‌ها، باتلاق‌های تاریک و ابری، جنگل‌های وسیع و طیف وسیعی از گیاهان از جمله این محیط‌هایی هستند که تا کنون نتوانسته بودیم آنطور که می‌خواهیم آنان را درست کنیم.

Rob Nelson دوباره می‌افزاید:

ما می‌خواستیم جهانی را بوجود آوریم که به بازیکنان این احساس را بدهد که این جهان به قدری عمیق است که به راستی می‌توان در آن زندگی کرد. در این بازی می‌توانید در بالای یک قطار در حال حرکت تیراندازی کنید، سپس از روی آن بر پشت یک دلیجان بپرید. از داخل جعبه‌های قفل‌شده پول بیرون بکشید و از داخل کابینت‌های خانه‌ها بطری ویسکی بردارید. ما می‌خواستیم بازی‌ای بسازیم که بازیکنان در هر سطحی بتوانند در آن غرق شوند.

Nelson در ادامه می‌خواهد بگوید که بازی Red Dead Redemption 2 در مقایسه با GTA بسیار باورپذیرتر بوده و بازیکنان می‌توانند ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند:

بازی نسبت به بازی‌های دیگر ما در گذشته بسیار به زندگی در دنیای واقعیت نزدیک‌تر است و واقعا این احساس را به شما می‌دهد که در حال زندگی در آمریکای سال ۱۸۹۹ هستید. در بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری با زندگی خود نسبت به GTA می‌کنند چراکه دیگر در بازی خبری از آن نیست که بلافاصله که از هواپیما سقوط کنید بروید سراغ یک ماشین و وسیله نقلیه دیگر. ما می‌خواستیم RDR2 را نزدیک به واقیت بسازیم. بنابراین جنبه واقع‌گرایانه بازی را تا جایی پیش بردیم که به جنبه سرگرم‌کننده بازی آسیب وارد نکند.

Josh Bass در انتها می‌گوید:

درصورتی که در این بازی داستان یک کلاه‌بردار روایت می‌شود، اما تصمیماتی که در جریان بازی قرار دارد شخصیت آرتور را می‌سازد که در واقع او چه نوع قانون‌شکنی است. آیا او شرافت دارد یا یک جنایت‌کار بالفطره است. جهان به انتخاب و تصمیم‌های شما واکنش نشان می‌دهد و کاربران در مقایسه با هم هر چقدر که جلو بروند با توجه به صدها تصمیمی که در راه خود مواجه می‌شوند به این نتیجه می‌رسند که چقدر با یکدیگر متفاوت هستند.

بازی Red Dead Redemption 2 در ۴ آبان ۱۳۹۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر