داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice نسبت به Dark Souls ساده‌تر است

در ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ , 17:00:55
داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice نسبت به Dark Souls ساده‌تر است

سری بازی Dark Souls به گونه‌ای منحصر به فرد از روش‌های روایت داستان استفاده می‌کند، به حدی که پس از به اتمام رساندن بازی ممکن است مطمئن نباشید که بازی در رابطه با چه چیزی بوده است. حال با توجه به اینکه بازی Sekiro: Shadows Die Twice نیز بازی دیگر شرکت From Software است، سوالات در رابطه با داستان این بازی افزایش یافته است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

کارگردان بازی Sekiro: Shadows Die Twice ، «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) در رابطه با نحوه داستان گویی آن اینگونه سخن می‌گوید:

در این بازی هنوز باید به دنبال سرنخ‌ها باشید. احساس می‌کنیم که این بازی در این قسمت تغییر چندانی نکرده است. رویکرد ما در داستان گویی تغیی نکرده است. اینبار ما شخصیت اصلی را تغییر دادیم. احساس می‌کنیم که او یک پایه برای هسته اصلی داستان است. شخصیت‌هایی که حول این کاراکتر قرار دارند نیز به همین ترتیب تغییر کرده‌اند. این به ما اجازه می‌دهد تا داستان و تنظیمات صحنه را نسبت به قبل ساده‌تر شکل دهیم.

رویکرد اصلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice که بیشتر بر روی مخفی کاری است نیز نحوه جذب بازیکنان به داستان بازی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. «میازاکی» در این مورد می‌گوید:

المان‌های مخفی کاری به شما اجازه حرکت بدون اینکه دیده شوید را می‌دهد. در حالی که غیرقابل تشخیص هستید، می‌توانید دشمنان را از سر راه بردارید. این المانی جدید است که تاحدی به تم نینجاها مرتبط است.

البته المان‌های متداول نظیر بخش Game+ نیز در حال اضافه شدن به بازی است. بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است ۲۲ مارس (۲ فروردین) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر