لیست ۵ بازی پرفروش PSVR در آمریکا بنابر گزارش NPD

در ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ , 17:03:05
Farpoint, NPD, بازی Batman: Arkham VR

Mat Piscatella از گروه NPD یک پست در توییتر منتشر کرده است که به معرفی پنج بازی پرفروش پلی‌استیشن ۴ که مخصوص  لوازم جانبی PSVR ساخته شده اند، می‌پردازد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید فروش بازی‌ها یکی از مهمترین معیارهای یک بازی موفق محسوب می‌شود. در صورتی که نقدها و نمراتی مانند متا شاید از اهمیت زیادی برای برخی از کاربران برخوردار باشد اما توسعه‌دهندگان و ناشران توجه اصلی‌شان بر فروش محصول‌شان است. چراکه کیفیت و احترام همیشه نمی‌تواند موجب نجات یک آی‌پی این صنعت پر هزینه شود.

Mat Piscatella تحلیلگر شناخته شده صنعت بازی‌های ویدئویی گروه NPD با انتشار یک توییت از ۵ بازی‌پرفروش پلی‌استیشن وی‌آر رونمایی کرد. این ۵ بازی‌ پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکای شمالی محسوب می‌شوند.

در زیر می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های PSVR در آمریکا را مشاهده کنید:

  1. Farpoint
  2. Worlds VR
  3. Batman: Arkham VR
  4. The Elder Scrolls V: Skryim
  5. Driveclub VR

Farpoint, NPD, بازی Batman: Arkham VR

Piscatella در ادامه توضیح می‌دهد که این رتبه‌بندی بر اساس دلار محاصبه شده نه بر اساس تعداد بازی به فروش رفته. همچنین باید بدانید که این لیست تنها شامل بازی‌هایی است که تنها می‌توان به‌صورت واقعیت مجازی تجربه کرد، بنابراین بازی‌هایی نظیر Resident Evil 7 که دارای آپشن واقعیت‌مجازی نیز هستند در این لیست محاسبه نشده اند.

با توجه به این لیست می‌توان برداشت کرد که کاربران ترجیح می‌دهند بازی‌هایی که توسط خود سونی منتشر شده اند را تجربه کنند. در واقع تنها بازی‌های third-party در صورتی می‌توانند پرفروش شوند که بسیار محبوب و شناخته شده باشند، مانند Batman و Elder Scrolls.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر