شایعه: Dead Space 3 ماه آینده میلادی معرفی می شود

Jake muller توسط Jake muller
در ۱۳۹۱/۰۱/۲۷ , 13:37:47

به نقل از یک سایت لهستانی:

در آخرین شماره از مجله Play انگلستان تصاویر و خبر های بسیار جالبی از جمله انتشار GTA V برای PS VITA ، بازی Assassin’s Creed و دیگر موارد بر روی کاور این مجله دیده می شود .

اما نکته جالب توجه در این است که اگر نوشته گوشه سمت چپ بالای این مجله را مشاهده کنید متوجه نام Dead Space 3 خواهید شد که اگر صحت داشته باشد ما باید منتظر اولین اطلاعات از Dead Space 3 درشماره ۲۱۷ این مجله که در ماه آینده منتشر می شود باشیم.


76 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. انتشار gtav برای ps vita میتونه فروش این کنسول رو تضمین کنه , کرایسیس ٣ هم که نوشته…
    میگم دقت کردین نوشته +۲۰۰ reviews !!!!!
    راستی حرف Y به صورت ب نوشته شده اینا همش توطئه خارجی هاست گفتم اگاه بشین !

    ۰۰
  2. انتشار gtav برای ps vita میتونه فروش این کنسول رو تضمین کنه , کرایسیس ٣ هم که نوشته…
    میگم دقت کردین نوشته +۲۰۰ reviews !!!!!
    راستی حرف Y به صورت ب نوشته شده اینا همش توطئه خارجی هاست گفتم اگاه بشین !
    یه سوال مگه لهستانی ها انگلیسی حرف میزنن؟؟؟

    ۰۰
  3. پارسال به خیلی بازیا ظلم شد از جمله ویچر ۲ …. دد اسپیس ۲ …….. گیرز او وار ۳ …….. ( مافیا ۲)…… ولی به ۲ بازی که خیلی الکی بش حال دادن یکی ریج بود که نظر من بجاش دد اسپیس بود بهتر میشد تو وی.جی.ای و دیگری :twisted: اسکایریم :twisted:

    ۰۰
  4. بازی خیلی عالی بود ولی حیف که مثل خیلی از بازی های دیگه قربانی «تکرار» شد. شماره ی دوم دیگه نتونست مثل قسمت اول انقلابی باشه. من انتظار نداشتم کلاً بزنن همه چیز رو از ریشه تغییر بدن ولی کمترین توقعی که از بازی داشتم این بود که سلاح های جدید، مکانیک های جدید برای گیم پلی و المان های ترسناک جدیدی رو ارائه بده که متاسفانه این طور نشد و با تکرار همون بازی اول کار رو خراب کردن.

    ۰۰
    1. خیلی به این بازی نامردی کردن..فکر نکنم فقط به خاطر اینکه یه ذره شبیه به نسخه اولش بود این بازی تااین حد ضایع شده باشه..

      ۰۰
    2. زکی..! تکرار..؟ یعنی جدی شما این همه پیشرفت رو ندیدی..؟ پیشرفت فقط تغییر اسلحه و لباسه..؟ پیشرفت فقط تغییر جا و مکانه..؟ نه خیر.. پیشرفت خیلی نکات ریزی هست که در اتمسفر یک بازی تزریق میشه.. ببین آنچارتد میاد تغییر میده از برف به صحرا.. بایوشاک میاد تغییر میده از زمین به آسمون.. رزیدنت ایول میاد تغییر میده از ترس به شوخی..! اما وقتی میری توی دداسپیس اینجا قصه فرق میکنه.. از کف زمین و در و دیواری که به خون آغشته شده گرفته تا لامپ مهتابی‌ای که برقش قط و وصل میشه.. از افتادن اون سطل رنگ و صدای گریه‌ی نوزاد تا کوبیدن سر یک بیمار روانی به دیوار به طور متوالی.. از اتمسفر خفقانی که انقدر باید زنده باشه تا مرده دیده بشه.. میدونی هر کدوم اینا چقدر توی سماره ۲ پررنگ تر شدن..؟ میدونی چقدر مدبرانه‌تر شدن..؟ دداسپیس ۲ رو برات کوچه کوچه شهر به شهر قدم به قدم میشکافم ببین کجاش تکراری بوده..؟ عزیز وقتی یک اسلحه میشه نماد.. دلت بهش گرمه دوس داری ورش دارن بگن اقا بیا این تامسون رو بگیر..؟ نمیشه که من باید لیان رو با اون کلتش بشناسم..؟ من باید مافیا رو با تامسون بشناسم..؟ من باید شادو آوددم رو با اون اسلحه‌ی اسکلتی بشناسم..؟ باید مارکوس رو با اره برقی یادم بیاد..؟ خب چه حرفیه میزنی شما..؟ البته دیگه ببین شماره‌ی ۳ رو چه کردن چون سیاره کلا برفی شده.. یخ زده.. برای شما مکانشم تغییر دادن.. وایی از حال رفتم دداسپیس ۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳ خداا..!!!!

      ۰۰
    3. ولی خب از دید تکرار منم با محیطش مشکل دارم..مثلا۹۰در صد اوقات وقتی سوار آسانسور میشدی برق میرفت یا از اون تابلو های نقاشی که همیشه از یکیشون یه نفر میپرید بیرون…و اون پله برقی ها هم هر موقع ازشون رد میشدی یهویی نکرومفت ها میومدن دنبالت(و البته برق هم قطع میشد).این بازی با این محیط محدود نمیتونست ترسناک بشه..
      اما با این همه این شرایط این بازی هیچ ایرادی اساسی نداره چرا که با صداگذاری شاهکار(فوق شاهکار)و گیم پلی خوب ممکنه این تکرارها برای خیلی ها ترس آور باشه و اینکه بدون شک فضای مرده۲جزء ۵بازی برتر۲۰۱۱ بایست میشد که متاسفانه رفت پیش ویچر۲..

      ۰۰
    4. نه هانتی …اصلا اینطور نیست …همیشه از تابلو یکی میزد بیرون؟
      مثلا شما دفعه بازی کردی نکروموف از بالا میپره اما دفعه دوم که از چکپوینت قبلی شروع میکنی اون نکروموف از دیوار کناری میاد و این خودش خیلی جلوی ریختن حس ترس فوق العاده ی این بازی رو میگیره….

      ۰۰
    5. عذر میخوام ممکنه یک بار دیگه بگی دقیقا هوای مرده ۲ چه چیز های جدیدی به نسبت نسخه اول داشت؟ :roll:

      ۰۰
    6. پیشرفت در اتمسفر؟! پیشرفت در اتمسفر باعث می شه یه بازی از حالت «تکراری» در بیاد؟ بایوشاک از زمین رفت به آسمون ولی کلی مکانیک های جدید به گیم پلی ش اضافه کرده و این طور نبوده که فقط بشینید آسمون رو نگاه بکنید و گیم پلی دقیقاً مثل قبل باشه (اصلاً پیش نمایش هاش رو خوندی یا حداقل تریلر هاش رو دیدی؟). در مورد رزیدنت اویل ۵ رو هم منظورت رو نمی فهمم، این بازی از نظر من نسبت به شماره ی ۴ یه «تکرار» و یه شکست کامل بود. بله اتمسفر DS بسیار عالی و گیراست و توی شماره ی دوم هم به همون اندازه خوب بود ولی اتمسفر یه بحثه و پیشرفت گیم پلی هم یه بحث دیگه، چرا این ها رو قاطی می کنی؟ من دقیقاً توی کامنت بالام گفتم توقع ندارم بازی از ریشه تغییر بکنه. عوض شدن محیط ها و ظاهر یه بازی به تنهایی هیچوقت پیشرفت به حساب نمیاد. مهمترین چیزی که می تونه یه «دنباله» (به خصوص دنباله های مستقیم) رو متحول بکنه گیم پلی هست نه فضاسازی مثل همون کاری که سری AC می کنه. توی دنباله ها فضاسازی، داستان و شخصیت ها تغییر آنچنانی نمی کنن. چیزی که من از DS 2 انتظار داشتم تنوع توی سلاح ها، داشتن غول آخر های درست و حسابی، معما های عالی، Set Piece های خفن و چیز هایی مثل این بود. اون دشمن های بازی که هر کاری شون می کردی نمی مردن و فقط باید از دست شون فرار می کردی، حرکت در خلاء، کم شدن سکانس های هیجان انگیز، تکراری شدن معما ها، نداشتن غول آخر های مناسب همه و همه باعث شدن این بازی به اندازه ی شماره ی اول برام جذاب نباشه. واقعاً سازنده ها پیش خودشون چی فکر کردن که اون صحنه ی مسخره ی نوزاد و مادرش رو گذاشتن توی بازی؟! داستان بازی بیشتر داشت حالت عاطفی به خودش می گرفت! شماره ی دوم مشکل کمبود نوآوری داشت هر چند سازنده یه جورایی سعی کرد به شیوه ی دیگه ای جلوی تکرار رو بگیره ولی اصلاً موفق نبود.DS 2 یه بازی تقریباً تکراری بود حالا هر چه قدر هم فضاسازی ش خوب باشه.

      ۰۰
    7. من اگه تکراری بشه بخاطر شاهین شده باشه بازی کنم :-D
      ولی جدی بازی به شدت زبای بود نسخه ای دومش . و به نظر من فضای مرده بازی شایسته نام این بازی بود.

      ۰۰
    1. راستی یکی به من بگه این مجله ی play رو از کجا میشه گیر آورد؟
      ____________________________
      Sony Computer Entertainment Inc
      Grand Theft Auto V Coming 2013

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر