به مناسبت هالووین، Mario زامبی می‌شود!

در ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ , 13:00:46
Super Smash Bros. Ultimate, شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch), ماریو

هر کسی می‌تواند لوله‌کش ایتالیایی را به سلیقه خودش احیا کند! در چند روز گذشته نایب رئیس کمپانی نینتندو در اکانت رسمی توییترش اعلام کرده‌ است که Mario هنوز زنده است! در ادامه با دنیای بازی همراه شوید


به صورت قطعی که نه، ولی نینتندو اعلام کرد که بازیکنان قادر به باز کردن برخی از گزینه‌های cosmetic جدید در Super Mario Odyssey هستند که نشان می‌دهد نسخه زامبی در قالب Undead از ماریو وجود دارد. این گزینه‌های cosmetic جدید که تنها پس از تکمیل حالت داستان اصلی Super Mario Odyssey آزاد می‌شوند، شامل دو مورد جدید با عنوان Headwear Zombie و Outfit Zombie است. این موارد باعث می‌شود که ماریو به رنگ پریده زامبی‌گونه، لباس‌های معروف تکه‌تکه و پاره شده و با یک تبر دیده شود!

یک لباس جدید ویژه به Super Mario Odyssey اضافه شده است! پس از این‌که داستان اصلی را به پایان رساندید، فروشگاه را پیدا کنید تا به لباس Headwear و Zombie Outfit دست پیدا کنید.

pic.twitter.com/U4zdMgXRxn

– نینتندو آمریکا (NintendoAmerica) 18 اکتبر ۲۰۱۸

نینتندو علاوه بر بازنویسی لباس جدید هالووین ماریو، اعلام کرد که حالت Super Mario Odyssey برخی از فیلترهای جدید بسیار جذاب را دریافت خواهد کرد.  این فیلترهای جدید، با نام  Manga، Tile  و  Kaleidoscope به بازیکنان امکان می دهد هنرمندان تصاویر خود را از شاخه های بازی و دنیاهای بزرگ دستکاری کنند .

فیلترهای جدید Manga، Tile و Kaleidoscope نیز به حالت عکسبرداری در SuperMarioOdyssey اضافه شده اند!

pic.twitter.com/BHKgoYIrKp

– نینتندو آمریکا (NintendoAmerica) 18 اکتبر ۲۰۱۸

این اولین بار نیست که نینتندو یک قارچ خور مرده را به‌نمایش درآورده است. در اوایل سال جاری نینتندو لوئیجی در Super Smash Bros. Ultimate (ظاهرا) کشت! همچنان این اولین بار نیست که نینتندو در سال جاری هالووین را به‌طور رسمی جشن می‌گیرد . این رویداد با عنوان Splatooween Splatoon 2 در بازی مربوطه از این آخر هفته شروع می‌شود.

نظر شما درباره‌ی ماریوی زامبی چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر