صحبت‌های مدیر Bethesda درباره بازی‌های Starfield و Elder Scrolls VI

در ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ , 16:00:09
مدیر Bethesda درباره بازی‌های Starfield و Elder Scrolls VI سخن گفت

با وجود اینکه بازی Fallout 76 کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و چندین بازی دیگر در حال توسعه و عرضه هستند، به نظر می‌رسد که مهمترین لحظه برای شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 2018 معرفی بازی‌های Starfield و Elder Scrolls VI بود. این کار برخلاف روند کلی این شرکت بود که همواره سعی می‌کرد از بازی‌ها زمانی که نزدیک به عرضه هستند رونمایی کند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

اخیرا در رویداد PAX استرالیا، از مدیران شرکت Bethesda ، «پت هینز» درباره بازی‌های Starfield و Elder Scrolls VI سخن گفته است. او درباره اینکه چرا این شرکت پیش از تولید این بازی‌ها از آن‌ها رونمایی کرده است می‌گوید:

شاید بهتر بود که سال‌ها می‌گذشت و بعد ما می‌آمدیم و می‌گفتیم: سورپرایز!! ما در حال توسعه بازی‌ به نام Starfield هستیم که قرار است چند ماه بعد عرضه شود؟ اما در همین هنگام هر روزی که می‌گذرد برایمان ارزش دارد زیرا مردم دیگر درباره اینکه ما بازی Fallout 76 را بازی آنلاین درست کردیم تعجب نمی‌کنند.

او همچنین در ادامه درباره اینکه با وجود اینکه این دو بازی حتی به ساخت هم نزدیک نیستند چرا به صورت رسمی رونمایی شدند، می‌گوید:

من واقعا سعی می‌کنم که انتظارات مردم را مدیریت کنم. این مانند Fallout 76 در امسال، Starfield در سال بعد و Elder Scrolls VI در سال بعدش نیست. خط زمانی متفاوت نیست. چیزی که متفاوت است این است که سعی می‌کنیم شفاف باشیم و می‌گویم که ما در حال کار بر روی Starfield هستیم و پس از آن Elder Scrolls VI را خواهیم ساخت.

در پیام پایانی «هینز» به طرفداران شرکت Bethesda می‌گوید که در طی چند سال آینده صبور باشند. با وجود اینکه هنوز چند سالی تا این دو بازی مانده است، این شرکت زمان زیادی برای انتشار جزئیات در رابطه با این دو بازی دارد. بازی بعدی این شرکت یعنی Fallout 76 قرار است ۲۳ آبان برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر