شرکت Bethesda از عرضه بازی‌های خود برای کنسول نینتندو سوییچ می‌گوید

در ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ , 17:10:16
شرکت Bethesda از عرضه بازی‌های خود برای کنسول نینتندو سوییچ می‌گوید

شرکت Bethesda یکی از ناشرانی است که بازی‌های بزرگ را برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌کند. این شرکت تا کنون بازی‌های مختلفی نظیر DOOM و Wolfenstein II را به این کنسول منتقل کرده‌اند. اخیراً مدیر بازاریابی این شرکد در رویداد PAX اعلام کرده است که این شرکت قصدی برای تغییر در برنامه‌ها خود ندارد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

اخیراً «پت هینز» مدیر بازاریابی شرکت Bethesda در رویداد PAX استرالیا نظر این شرکت را در رابطه با بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

سوییچ چیزی است که می‌توانم بگویم به طور قطع جزئی از مکالمه ما با توسعه دهندگانمان است. اگر در حال کار بر روی بازی باشیم، می‌خواهیم که بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل اجرا باشد. بازی Fallout 76 در این قاعده مستثنی است، زیرا قابل اجرا بر روی این کنسول نیست.

او همچنین این موضوع را روشن کرد که شرکت Bethesda جایی که سود باشد کار خواهد کرد و ظاهرا، کنسول نینتندو سوییچ جایی است که سودش بالا است.

شما جایی می‌روید که پول داشته باشد زیرا اینگونه در این تجارت باقی خواهید ماند. چیزی که ما می‌بینیم، ما را وادار می‌کند که در این کنسول بمانیم. نینتندو سوییچ یک پلتفرم ممکن برای انواع و اقسام بازی‌ها است.

در مجموع می‌توان گفت که نه تنها شرکت Bethesda می‌خواهد که عناوین جدیدش برای تمامی پلتفرم‌ها قابل اجرا باشد، بلکه بازی‌هایی که این شرکت برای کنسول نینتندو سوییچ می‌سازد نیز با استقبال خوبی مواجه می‌شوند. قدرت این کنسول به نظر می‌رسد که بسیار زیاد است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر