گزارش مالی Nintendo از پیشتازی فروش کنسول نینتندو سوییچ خبر می‌دهد

در ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ , 20:19:40
GAMECUBE, Mario Kart 8 Deluxe, NES, SNES, Super Mario, Super Mario Odyssey, شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch), ماریو

نینتندو اخیرا اطلاعات جدیدی از فروش کنسول نینتندو سوییچ و برخی از بزرگترین بازی‌های این پلتفرم به اشتراک گذاشته است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

نینتندو در جریان گزارش مالی خود که تا پایان هشت مهر ماه (۳۰ سپتامبر) تخمین زده شده است، اعلام کرده کنسول نینتندو سوییچ توانسته ۲۲.۸۶ میلیون واحد فروخته داشته باشد. این در حالی است کنسول GameCube در طول عمر خود ۲۱.۷۴ میلیون فروش داشت.

در شش ماه اخیر، کمپانی نینتندو حدود ۵.۰۷ میلیون کنسول سوئیچ را فروخته است که این آمار نسبت به سال گذشته ۳.۷٪ افزایش یافته است. Nintendo هنوز انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۱۹ حدود ۳۰ میلیون فروش داشته باشد.

جالب است که NES کلاسیک مینی و SNES کلاسیک مینی در همان دوره به صورت مجموع ۳.۶۹ میلیون واحد فروش داشته‌اند.

در طول شش ماه گذشته ۴۲.۱۳ میلیون واحد بازی سوئیچ فروخته شد که نسبت به سال گذشته ۹۱.۳ درصد افزایش یافته است. این آمار اعلام شده، شامل بازی‌های اول و سوم شخص نیز می‌شود. انتشار نسخه‌هایی مانند Donkey Kong Country : Tropical Freeze  (۱.۶۷ میلیون) و Mario Tennis Aces (2.16 میلیون) که هر دو به باشگاه میلیونر فروش‌ها پیوستند.

به‌طور کلی، بازی Super Mario Odyssey با ۱۲.۱۷ میلیون عنوان و بازی Mario Kart 8 Deluxe با ۱۱.۷۱ میلیون عنوان و بازی   Zelda: Breath of Wild با ۱۰.۲۸ میلیون عنوان رکورددار فروش Switch است.

در هشتمین سال تولدش، ۳DS هنوز برای نینتندو پول‌ساز است؛ حتی با این‌که نسبت به قبل افت فروش داشته. این کنسول با فروش ۱ میلیون دستگاه و ۶.۲۷ میلیون نسخه بازی نسبت به آمار سالانه خود افت سود حاصل از فروش داشته، اما چیزی بوده که نینتندو انتظار آن را داشته است.

Nintendo همچنین عملکرد فوق‌العاده فروش دیجیتال را برای بازی‌ها و محتواهای اضافی آنها به نمایش گذاشت. این بخش با رشد شگفت انگیز ۷۱.۷ درصدی نسبت به مشابه سال گذشته روبه‌رو شده بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر