صداپیشه‌ی شخصیت ماریو و ثبت رکورد گینس

در ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ , 19:10:45
Mario + Rabbids Kingdom Battle, Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario

صداپیشه‌ی افسانه‌ای شخصیت ماریو، آقای Charles Martinet روز گذشته موفق به ثبت رکورد جدیدی در فهرست گینس شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید. 

این رکورد به علت بیش‌ترین حضور در نقش یک شخصیت مشخص به نام آقای Martinet ثبت شده است. به لطف عرضه‌ی Super Smash Bros. Ultimate در هفته‌ی گذشته، تعداد دفعات صداپیشگی آقای Martinet در تمامی بازی‌های کمپانی نینتندو برای شخصیت ماریو به عدد ۱۰۰ رسیده است. این خبر روز گذشته و توسط خود آقای Martinet و از طریق صفحه‌ی Instagram ایشان اعلام شد.

همان‌طور که می‌دانید، آقای Martinet در طول سه دهه و بدون هیچ استثنایی صدای خود را به چهره تکراری ماریو قرض داده است. اولین حضور او برای صداپیشگی شخصیت ماریو در سال ۱۹۹۲ و برای دو عنوان Mario Teaches Typing و the Super Mario Bros. pinball machine اتفاق افتاد. او علاوه بر صداپیشگی شخصیت ماریو در بازی‌های مخصوص Super Mario، در نقش‌های مختلف دیگری مانند Luigi, Wario, Waluigi, Toadsworth, Baby Mario و Baby Luigi نیز برای کمپانی نینتندو نقش‌آفرینی کرده است.

Mario + Rabbids Kingdom Battle, Mario Kart 8 Deluxe, Super Mario

این هنرمند ۶۳ ساله، علاوه بر صداپیشگی در کمپانی نینتندو، در بازی‌های کلاسیک زیادی مانند Jet Set Radio, Super Punch Out, Shinobi, Ratchet and Clank, Kane & Lynch, و در نهایت  Lord of the Rings نیز نقش‌آفرینی کرده است. به جرئت می‌توانیم بگوییم که Charles Martinet یکی از باتجربه ترین و برجسته‌ترین صداپیشه‌های صنعت بازی‌های ویدئویی در تمام طول تاریخ به‌حساب می‌آید و همچنین اولین صداپیشه‌ی این مدیوم است که موفق به ثبت نام خود در لیست رکوردهای گینس شده است. همان‌طور که انتظار میرفت، این دستاورد تحسین برانگیز مورد استقبال هواداران نینتندو و مدیران این کمپانی نیز قرار گرفت و همگی به آقای Martinet برای ثبت این رکورد تبریک گفتند. در ادامه نیز شما می‌توانید نگاهی به بررسی اختصاصی دنیای بازی از عنوان پرافتخار Super Mario Odyssey بیندازید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر