Jade Raymond در زمان فعالیت‌اش در «یوبی‌سافت» روی نسخه بعدی Splinter Cell کار می‌کرد

در ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ , 18:00:16
Jade Raymond, Splinter Cell, Splinter Cell: Blacklist, بازی Assassin's Creed, شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

بیشتر مردم Jade Raymond را به‌عنوان تهیه‌کننده نسخه‌های اول و دوم Assassins Creed می‌شناسند، اما او تهیه‌کننده اجرایی بازی‌های Splinter Cell: Blacklist و Watch Dogs نیز بود. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Splinter Cell: Blacklist آخرین عنوان از سری محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو Ubisoft Toronto توسعه‌ یافت و منتشر شد. استودیویی که Jade Raymond آن را در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد، و از آن زمان طرفداران منتظر معرفی یک نسخه جدید از این فرانچایز اکشن مخفی‌کارانه هستند.

به تازگی در جریان جشنواره Fan & Serious در یک مصاحبه ویدیویی با سایت Gamereactor این بازیساز خلاق به روند توسعه بازی‌های Assassin’s Creed و Splinter Cell: Blacklist پس از ترک یوبی‌سافت پرداخت. Jade Raymond در رابطه با Splinter sell توضیح داد که پیش از ترک شرکت، به همراه تیمش مشغول طراحی مفهوم کلیه عنوان Splinter Cell بود، البته او بیشتر از این در مورد پروژه صحبت نکرد، زیرا اجازه نداشت وارد جزئیات شود.

ما یک طرح داشتیم و مشغول کار روی آن بودیم و می‌خواستیم که آن را به پایان برسانیم، اما از آن‌جایی که من دیگر در یوبی‌سافت کار نمی‌کنم، نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم و نمی‌دانم که توسعه آن به دست چه کسی سپرده شده است.

طرفداران Splinter Cell امیدوار بودند که نسخه جدید این فرانچایز در جریان E3 2018 معرفی شود، که متاسفانه شایعات مربوط به آن غلط بودند. Yves Guillemot رئیس یوبی‌سافت در یک مصاحبه در ماه سپتامبر توضیح داد که شرکت به مدت طولانی مشغول توسعه چند عنوان است که او نمی‌تواند در مورد آنها صحبت کند. شاید ۲۰۱۹ سال معرفی آنها باشد.

متاسفانه پروژه‌ای که Jade Raymond چند سال پیش روی آن کار می‌کرد با رفتن‌اش ناتمام ماند، اما ممکن است که ماجراجویی جدید Sam Fisher توسط تیم جدیدی بازآفرینی شود.

در ادامه Jade Raymond درباره فرانچایز Assassin’s Creed می‌گوید:

زمانی که ما مشغول توسعه اولین نسخه از سری بودیم، به‌هیچ‌عنوان فکر نمی‌کردیم که Assassin’s Creed این‌قدر بزرگ شود. ما فکر می‌کردیم که در نهایت تبدیل به یک سه‌گانه شود، اما الان فکر می‌کنم که بیشتر از ۲۰ نسخه از آن منتشر شده است. من دلیل اصلی آن را گرایش به نقش‌آفرینی می‌دانم. زمانی که شما یک داستان در اختیار دارید، داستان شما دارای یک آغاز، میانه و پایان است و کش دادن آن بسیار مشکل است، اما راه‌حل آن در سیستم نقش‌آفرینی وجود دارد. زیرا با جهان بازی در تعامل بیشتری قرار دارید. در حال حاضر Assassin’s Creed بسیار شبیه به عناوین نقش‌آفرینی است و این برای من بسیار جالب است زیرا در ابتدا ما آن را یک بازی اکشن ساخته بودیم. اکنون بسیار بیشتر از یک بازی اکشن جهان‌باز شده است. این بسیار جالب است، و من فکر می‌کنم که با دادن حق انتخاب به بازیکنان به آنها اجازه می‌دهیم که بازی خود را مطابق سلیقه خود درست کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر