خانه » اخبار بازی توضیحات مدیر اینسامنیاک درباره بخش پایانی بازی Spider-Man × توسط حمیدرضا داوریان در ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ , 16:12:22 0 مدیر نوآوری استودیوی «اینسامنیاکگیمز»، طی مصاحبهای که اخیرا با وبسایت GameSpot داشته، اعلام کرده بخش پایانی بازی Spider-Man قرار بود طولانیتر ازآنچه مشاهده شد باشد. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید. به نظر میرسد بازی پرطرفدار و محبوب Spider-Man، یکی از بهترین بازیهای ساختهشده در سال ۲۰۱۸ باشد که هم توانسته نظر مثبت منتقدین را بهدست آورد و هم فروش موفقیت آمیزی را تجربه کند. اوایل هفته جاری، وبسایت GameSpot، مصاحبهی نسبتا طولانی با «برایان اینتیهار» مدیر نوآوری استودیوی اینسامنیاک انجام داد، که طی آن آقای برایان از جزئیات ساخت بازی Spider-Man پرده برداشت. متن این مصاحبه به شرح زیر است: بخش پایانی بازی، یعنی از مأموریت (Raft) تا بخش سوم، قرار بود از آنچه که در بازی مشاهده شد طولانیتر باشد. در ابتدا قصد داشتیم مبارزه مرد عنکبوتی با والچر و الکترو را بهصورت جداگانه طراحی کنیم تا کاربر طی دو ماموریت جداگانه، به مبارزه با آنها بپردازد اما متوجه شدیم این کار در کیفیت بازی تاثیر منفی خواهد داشت. پس تصمیم گرفتیم بخشهایی از بازی را حذف کنیم. با توصیهی یکی از اعضای تیم، تصمیم گرفتیم بخشهای مربوط به مبارزه مرد عنکبوتی با والچر و الکترو را به یک مبارزهی بهاصطلاح هواییتر، و هیجانانگیزتر تبدیل کنیم. در این لحظه بود که باید به تیم خود اعتماد میکردیم. آنها ایدهی خوبی در سر داشتند و باید این فرصت را در اختیارشان میگذاشتیم تا آن را عملی کنند. آنها بهسرعت کارهای مربوط به این بخش را انجام دادند و همانطور هم که در بازی مشاهده کردید، همهچیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده بود و کاربران در کنار صداگذاری خوب، جلوههای گرافیکی فوقالعاده و خیلی چیزهای خوب دیگر، یک مبارزه هیجانانگیز را نیز تجربه کردند. برایان اینتیهار همچنین در رابطه با سیستم تاراندازی بازی گفته: بهطورکلی تاراندازی مهمترین ویژگی مرد عنکبوتی است. طراحی مکانیزم تاراندازی بسیار سخت بود ولی ما تمام سعی خودمان را کردیم که آن را به بهترین نحو ممکن طراحی کنیم. بهشخصه فکر میکنم بزرگترین دستاورد ما از بازی Spider-Man این بود که کاربران بلافاصله بعد از اجرای بازی، حس میکنند مرد عنکبوتی هستند و این را مدیون تلاش بیوقفه تیم توسعهدهنده هستیم. ما بازی را در اختیار کاربران قرار دادیم تا ببینیم کدام قسمت بازی حس خوبی به کاربر نمیدهد و یا چه کاری میخواهند انجام دهند ولی نمیتوانند. ما تلاش کردیم تا از این طریق نقطهضعفهای بازی را شناسایی کرده و آنها را رفع کنیم. بعد از اتمام بسته الحاقی The City That Never Sleeps، اینسامنیاک گیمز با انتشار بسته الحاقی Silver Lining، به روند موفقیتآمیز این بازی ادامه داد. به همین خاطر جای تعجب نیست در سال پیش رو، این استودیو، بستههای الحاقی بیشتری برای این بازی منتشر کند. بازی Spider-Man هم اکنون بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد. نویسنده حمیدرضا داوریان PlayStation Prospider manشرکت مارول (Marvel Entertainment) لینک منبع اخبار بازی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.