شایعه: بایوور قصد داشت که بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 3 را بسازد

در ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ , 17:00:54
Star Wars, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

ظاهرا استودیو بایوور (BioWare) که به‌زودی بازی Anthem را روانه بازار می‌کند، در مقاطعی قصد داشت تا بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 3 را توسعه دهد، اما به‌ دلایل نامشخصی نشد. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

به‌ نظر می‌رسد نام Star Wars چنان‌که باید برای الکترونیک آرتز خوشایند نبوده است؛ چراکه از زمانی که این ناشر با شرکت دیزنی برای به‌دست آوردن حق انحصاری ساخت بازی‌های ویدیویی به توافق رسیده است، پشت سر هم بد می‌آورد. در سال گذشته استودیو Viseral پیش از آنکه عنوان Ragtag را منتشر کند، تعطیل شد. سپس پروژه Orca که قرار بود یک بازی جهان‌باز در دنیای Star Wars باشد نیز کنسل شد، لوت‌باکس‌های عنوان Star Wars Battlefront 2 ضررهای زیادی برای الکترونیک آرتز به‌ همراه داشت، همچنین باید ببینیم Star Wars Jedi: Fallen Order که توسط استودیو Respawn توسعه می‌یابد، آیا با انتشار خود در سال جاری می‌تواند توقعات را برآورده سازد یا خیر.

اما در مورد بایوور چه‌طور؟ استودیویی که به‌ نظر می‌رسد تمام تمرکز خود را روی بازی شوتر Anthem گذاشته است. این استودیو تجربه توسعه عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic را در کارنامه خود دارد. احتمال دارد که پس از سال‌ها دوباره سری به این عنوان بزند؟ به‌تازگی آقای Jason Schreier نویسنده سایت Kotako در توییتر خود با انتشار یک پست اظهار داشت که بایوور قصد ساخت نسخه سوم این بازی را داشت. او در توییتر نوشته است:

آن‌طور که من شنیده‌ام، آنها قصد داشتند تا این کار را انجام دهند، آن‌ هم بیش از یک بار. اما شانس با آنها یار نبود.

دلایل زیادی برای به سرانجام نرسیدن چنین پروژه‌ای می‌تواند وجود داشته باشد، اما طرفدارانی که برای دنباله KOTOR مشتاق بودند، متاسفانه همچنان باید صبر کنند. شاید رسپاون بتواند با انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تعطیلات ۲۰۱۹ اشتیاق آنها را کاهش دهد.

بازی Anthem در ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر