بازی لغو شده Star Wars می‌توانست شبیه به Uncharted باشد

در ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ , 13:00:31
Star Wars, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

نوینسنده فیلم Rogue One می‌گوید بازی لغو شده Star Wars می‌توانست شبیه به Uncharted باشد. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.
تازه‌ترین و داغ‌ترین نظری که این روزها مردم در رابطه با EA دارند، این است که آنها دارند لایسنس اختصاصی خود برای Star Wars را به بدترین شکل ممکن مدیریت می‌کنند. EA دارد لایسنسی که دیگر شرکت و ناشرها برای داشتن آن دست‌وپا می‌شکنند را با انتشار بازی‌های ناامیدکننده از بین می‌برد و حتی بازی‌های خوب‌اش را لغو می‌کند.
اخیرا خبری منتشر شد که عنوان جهان بازی از سری Star Wars که در شعبه ونکوور EA در حال توسعه بوده است، لغو شده و این چیزی نیست که مردم از آن خوش‌شان بیاید.
گری ویتا، نویسنده فیلم Rogue One: A Star Wars Story که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست موفق عمل کند، نظر خود را راجب لغو شدن بازی‌های این سری از سوی EA اعلام کرده که در واقع از این تصمیمات راضی نیست. او گفته که بازی‌های خیلی خوب و دارای پتانسیلی بودند که EA آنها را لغو کرده است.

این یک تصمیم کاملا غلط و اشتباه است و مدیریت آنها افتضاح و فاجعه‌آمیز است. اگر من مدیر دیزنی بودم، با خشونت برخورد می‌کردم. من دسته‌ای از بازی‌های لغو شده را دیدم که عالی به نظر می‌رسیدند که می‌توانستد آنچارتد سری Star Wars باشند.

این گفته گری ویتا در مورد نحوه مدیریت الکترونیک آرتز در رابطه با لایسنس Star Wars است.
در آخر ناگفته نماند که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که توسط استودیو ریسپاون در دست توسعه است، قرار است امسال منتشر شود.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. دقیقا یکی از اهداف Visceral Games با استخدام Amy Hennig، نویسنده سه‌گانه آنچارتد، همین بود که ی استاروارز شبیه Uncharted بسازن. ولی متاسفانه درگیر یک عالمه مشکل شدن و در آخر هم که EA در این استودیو رو تخته کرد و کلا همه چی رفت رو هوا.

    ۵۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر