میازاکی: نمی‌خواهیم بازی‌هایمان در ورطه تکرار بیافتند

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ , 18:00:41
Sekiro: Shadows Die Twice, شرکت فرام سافتور (From Software), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) رئیس و مدیرعامل استودیو From Software و طراح سری Dark Souls در جدیدترین مصاحبه خود از برنامه‌هایش برای متفاوت بودن عملکردشان در پروژه آینده‌‌ این استودیو، یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice می‌گوید. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

دلیل اینکه ما دیگر از قابلیت corpse run استفاده نمی‌کنیم آن است که ما دیگر نمی‌خواهیم در بازی‌هایمان یک چیز را پشت‌هم تکرار کنیم و به دنبال امتحان کردن رویکردها و روش‌های جدید در سیستم بازی‌ها هستیم؛ و اما راجب مجازات‌هایی که برای مرگ در بازی‌هایمان قرار داده‌ایم هدفمان این بود که به مردن حسی مانند تنبیه شدن بدهیم. می‌خواهیم تا کاربران مثل گذشته از مردن در بازی‌ها بترسند. اما ما این بار برای این کار رویکرد تازه‌ای داریم. اگر فقط قابلیت corpse running را به بازی‌ها اضافه می‌کردیم و یا از بازیکنان می‌خواستیم که علاوه بر آن در بازی به دنبال چیزی بگردند، این بی‌نظمی به‌نظر کمی بیش‌ازحد بود. ما همچنین تمرکز خود را بر روی سیستم‌های جدیدی مثل سیستم احیای مردگان (Resurrection system) نیز مترکز کردیم و این‌ بار این ویژگی را بخشی از داستان نیز قرار دادیم. پس برای بازیکنان دلیلی برای دوباره زنده شدن وجود خواهد داشت. این چیزی بود که ما می‌خواستیم در گیم‌پلی نیز امتحان کنیم.

همچنین میازاکی در این مصاحبه وجود قابلیت جدیدی که بر اساس آن دشمن‌ها در بازی به یکدیگر نیز حمله خواهند کرد را تائید کرد. او گفت که بازیکنان می‌توانند از این قابلیت به نفع خود استفاده کنند.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ است و در تاریخ ۲ فروردین ۹۸ (۲۲ مارچ) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر