بازی Gears of War 4 این آخر هفته بر روی سرویس Xbox Live Gold رایگان خواهد بود

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ , 20:29:19
Gears of War 4

با توجه به آخرین اخبار بازی، بازی محبوب کمپانی مایکروسافت یعنی Gears of War 4 آخر این هفته به صورت رایگان در دسترس مشترکان سرویس Xbox Live Gold قرار خواهد گرفت. برای ادامه‌ی خبر با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Gears Of War 4 ساخت استودیو کانادایی The Coalition بوده که دنباله‌ی قدرتمند سه گانه این عنوان و ساخته‌ی شرکت Epic Games محسوب می‌شود و طبق آخرین اخبار بازی، قرار است این آخر هفته به صورت رایگان در دسترس مشترکین Xbox Live Gold قرار گیرد. برای کسانی که با سرویس Xbox Live Gold آشنایی ندارند باید بگوییم که شما با پرداخت مبلغی ماهانه و یا سالیانه، در این سرویس عضو شده و در آخر هر هفته و یا هرماه از عنوانین رایگان این سرویس استفاده می‌کنید. برای اطلاع از بازی‌های رایگان این ماه سرویس  Xbox Live Gold، کلیک کنید.

تمام مشترکین این سرویس از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ بهمن می‌توانند بازی Gears of War 4 را به صورت رایگان تجربه کنند. ماد‌های بخش چند نفره‌ی این بازی نیز، از جمله Versus ،Horde و Escalation، به صورت تکنفره یا Co-op در دسترس قرار خواهند گرفت. کاربران کنسول Xbox One X نیز به لطف سخت افزار قدرت‌مند کنسول خود، میتوانند این عنوان را با کیفیت ۴K و قابلیت HDR تجربه کنند.

نسخه‌ی پنجم سری بازی‌های Gears of War، به دلیل همسان کردن نام آن با دیگر بازی‌های این خانواده از جمله Gears Pop و Gears Tactic، تحت عنوان Gears 5 شناخته می‌شود و قرار است در طی سال جاری برای کنسول اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با ویندوز ۱۰ عرضه شود. داستان این بازی، روایت گر شخصیت «کیت دیاز» (Kait Diaz) خواهد بود که در سفری، قصد دارد تا از گذشته ی خود باخبر شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر