بازی Super Smash Bros. Ultimate بیش از ۵ میلیون نسخه در آمریکا فروش داشته است

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ , 18:45:55
Super Smash Bros, Super Smash Bros. Ultimate, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

طبق آمار اعلام شده توسط شرکت نیننتندو، جدیدترین نسخه‌ از سری بازی‌های Super Smash Bros با نام Ultimate تا به حال چیزی حدود ۱۲ میلیون نسخه فروش جهانی داشته است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

با توجه به آخرین اخبار بازی، دیروز شرکت نینتندو اعلام کرد که از زمان عرضه‌ی بازی Super Smash Bros. Ultimate، این بازی از ماه آذر تا الان چیزی حدود ۱۲ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است. بعد از اعلام این خبر، شعبه‌ی نینتندو در آمریکا طی توییتی اعلام کرد که ۵ میلیون نسخه از این سری فقط در آمریکا فروش داشته و از طرفداران بخاطر حمایت‌شان تشکر کرد. متن توییت به شرح زیر است:

تشکر از تمامی طرفداران‌مان بخاطر حمایت بی نظیرشان. بخاطر شما بازی ما هم اکنون ۵ میلیون نسخه در سرتاسر آمریکا فروش داشته است.

با اینکه تعداد فروش جهانی این سری رقم شگفت انگیزی است، اما آمار تعداد نسخه‌های فروخته شده در آمریکا خیلی جالب نیست، چرا که بازی پس از عرضه در آمریکا طی ۱۱ روز، تنها ۳ میلیون نسخه فروش داشته است. اخیرا آقای Mat Piscatella، مدیر گروه NPD (شرکتی که بر روی عرضه‌ی محصولات جدید به بازار فعالیت می‌کند)، اعلام کرد که نینتندو رکورد جدیدی برای فروش یک عنوان انحصاری در زمان عرضه را به ثبت رسانده است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate به تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که طی آن، Piranha Plant به عنوان مبارز جدید به بازی اضافه شده است. شرکت نینتندو در حال حاضر بر روی بسته الحاقی جدیدی از بازی کار می‌کند که ۵ کاراکتر را شامل می‌شود. Joker از بازی Persona 5 اولین آن‌ها خواهد بود. این بسته الحاقی با نام The Fighter pass و با قیمت ۲۵ دلار عرضه خواهد شد. اگر قصد ندارید تمامی کاراکتر ها را باهم خریداری کنید، هر مبارز با قیمت ۶ دلار به صورت جداگانه برای فروش قرار خواهد گرفت.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر