استودیو Respawn فعلا برنامه‌ای برای ساخت بازی Titanfall 3 ندارد

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ , 17:00:01
PlayStation Pro, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

با توجه به آخرین اخبار بازی، آقای Drew McCoy، تهیه کننده‌ی بازی Apex Legends، اعلام کرده که استودیو «Respawn» در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بازی Titanfall 3 ندارد و فعلا بر روی بازی جدید خود، Apex Legends، تمرکز کرده است. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

ساعاتی قبل بود که شرکت «الکترونیک آرتز» (EA) و استودیو تحت نظر آن Respawn، بازی جدید و رایگان Apex Legends را در اوریجین عرضه کردند. بازی Apex Legends یک بازی اول شخص در سبک بتل رویال است که در جهان بازی معروف و محبوب Titanfall جریان دارد. با توجه به اینکه این بازی به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته، نمی‌توان در مورد محبوبیت و موفقیت آن اظهار نظر کرد، اما با این وجود بسیاری از کاربران به آن واکنش مثبت نشان داده، و بسیاری دیگر که منتظر عرضه‌ی بازی Titanfall 3 بودند، ناراحت به نظر می‌رسند.

در جریان مراسمی بعد از عرضه‌ی رسمی بازی Apex Legends، از آقای Drew McCoy، تهیه کننده‌ی این بازی سوال‌هایی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا عرضه‌ی این بازی در جهان Titanfall، می‌تواند به این معنا باشد که استودیو Respawn، در حال کار بر روی سومین عنوان از این سری است؟ و اینکه چطور شد که به صورت خیلی ناگهانی این بازی از سوی این استودیو منتشر شد؟
آقای Drew McCoy ضمن اشاره به این نکته که فعلا استودیو Respawn برنامه‌ای برای ساخت Titanfall 3 ندارد و برنامه‌هایش را بر روی بازی Apex Legend‌s متمرکز کرده‌ است اعلام کرد:

همه فکر می‌کنند ما در حال ساخت بازی Titanfall 3 هستیم، اما اینچنین نیست. در حال حاضر همه‌ی برنامه‌های ما برای بازی Apex Legends است. در رابطه با عرضه‌ی ناگهانی این بازی هم باید بگویم، به جای انتشار تریلر های مختلف و خبر‌های گوناگون در رابطه با بازی، دوست داشتیم این بازی خودش بیانگر همه چیز باشد. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، این بهترین راه حل ممکن بود. بعد از اینکه شرکت الکترونیک آرتز استودیوی ما را خرید، شروع به طراحی یک بازی کردیم که در عین حال که رایگان است، لوت باکس‌های بازی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و خب این بازی Titanfall 3 نبود. در حقیقت اگر زودتر اعلام می‌کردیم که قرار نیست Titanfall 3 را بسازیم، برنامه‌های فروش ما دچار مشکل می‌شد چرا که بسیاری از کاربران منتظر این بازی بودند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم زودتر بازی Apex Legends را عرضه  کنیم تا کاربران به تجربه‌ی آن بپردازند.

اینطور که معلوم است، خود استودیو Respawn نیز می‌داند که قرار نیست اتفاقات خوبی از بابت عرضه‌ی این بازی رقم بخورد چون بسیاری از کاربران از بابت اینکه بازی Titanfall 3 عرضه نشده عصبانی‌ هستند. اما با این وجود این استودیو به کارش ادامه می‌دهد. اعلام این خبر که بازی Titanfall 3 فعلا ساخته نخواهد شد بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره بود. این درحالیست که شرکت الکترونیک آرتز بعد از خرید استودیو Respawn اعلام کرده بود که این استودیو در حال ساخت عناوین بیشتری از بازی Titanfall است. بازی Apex Legends را نیز می‌توان به نوعی یک Titanfall در نظر گرفت به این خاطر که در جهانی مشابه با آن اتفاق می‌افتد، اما چه کسی بعد از تجربه‌ی دو عنوان فراموش نشدنی قبلی، یک بازی بدون ربات‌های عظیم الجثه را Titanfall می‌داند؟

جالب اینجاست که ویراستار وبسایت Kotaku، آقای Jason Schreier، چند روز پیش اعلام کرده بود که یکی از افراد مورد اعتماد او در استودیو Respawn گفته بود که این استودیو در حال کار بر روی بازی Titanfall 3 بود و طبق برنامه قرار بود این بازی قبل از سال ۲۰۱۸ عرضه شود اما این اتفاق نیفتاد. طبق گفته‌های آقای Jason Schreier دو حالت وجود دارد؛ یا این بازی به نوعی یک وقفه در ساخت بازی Titanfall 3 محسوب می‌شود، و یا همان بازی Titanfall 3 است که نیمه تمام مانده. با توجه به شواهد، اینکه این بازی همان Titanfall 3 نیمه تمام باشد بسیار محتمل‌تر است.

از زمان عرضه‌ی این بازی تا کنون، اطلاعات کمی در رابطه با آن منتشر شد. با اینحال برای دریافت این بازی روی کنسول ایکس باکس وان، باید اشتراک سرویس Xbox Live Gold را خریداری کنید. کاربران پلی استیشن ۴ اما نیازی به اشتراک PS Plus نخواهد داشت؛ هرچند مشترکین این سرویس، بازی را با چند آیتم اضافی و انحصاری دریافت خواهند کرد. کاربران رایانه‌های شخصی نیز با حساب کاربری خود در اوریجین، می‌توانند این بازی را دانلود و تجربه کنند. لازم به ذکر است که این بازی از ویژگی معروف و محبوب کراس پلی پشتیبانی نمی‌کند.

سیستم مورد نیاز بازی Apex Legends به شرح زیر است.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • OS: ۶۴-bit Windows 10
  • CPU: Intel Core i3-6300 3.8GHz / AMD FX-4350 4.2 GHz Quad-Core Processor
  • RAM: ۶GB
  • GPU: NVIDIA GeForce GT 640 / Radeon HD 7700
  • GPU RAM: ۱ GB
  • Hard Drive: Minimum 30 GB of free space

سیستم پیشنهادی

  • OS: ۶۴-bit Windows 10
  • CPU: Intel i5 3570K or equivalent
  • RAM: ۸GB
  • GPU: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290
  • GPU RAM: ۸GB
  • Hard Drive: Minimum 30 GB of free space

بازی Apex Legends در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
    1. مگر مضاح فرمودم که مخندید نویسنده‌ی محترم؟ درود بر نژاد برتر :pc:

      ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر