شرکت الکترونیک آرتز هیچ مشارکتی در ساخت بازی Apex Legends نداشته است

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ , 17:42:16
PlayStation Pro, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Respawn اعلام کرد که بازی Apex Legends کاملا ساخته‌ی خود این استودیو است و شرکت مالک آن، الکترونیک آرتز، هیچ مشارکتی در ساخت این بازی نداشته است. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

دیروز بازی جدید استودیو Respawn یعنی Apex Legends که در سبک بتل رویال است و در جهان بازی معروف Titanfall جریان دارد، به طرز غافلگیرکننده‌ و بدون انتشار هیچ تریلری عرضه شد. با اینکه این استودیو تحت نظر شرکت الکترونیک آرتز است، اما جدیدا اعلام کرده که این شرکت هیچ مشارکتی در ساخت بازی Apex Legends نداشته است. آقای Drew McCoy، تهیه کننده این بازی اعلام طی مصاحبه‌ای که بعد از انتشار رسمی این بازی انجام گرفت اعلام کرد:

به عنوان یک شرکت بزرگ و با تجربه، الکترونیک آرتز می‌تواند بر اساس سوابق گذشته این بازی را از نظر کیفیت مورد سنجش قرار دهد. شرکت الکترونیک آرتز در رابطه با میزان درآمدزایی این بازی هم هیچ نظری ندارد و نمی‌داند چه پیش می‌آید. ما به آن‌ها گفیم که قرار است این بازی را منتشر کنیم و از شما میخواهیم تا در این راه به ما کمک کنید. جز این، آن‌ها هیچ نقشی در ساخت این بازی نداشتند.

در رابطه با موفقیت این بازی فعلا نمی‌توان چیزی گفت، اما با وجود اینکه هنوز یک روز هم از انتشار این بازی نمی‌گذرد، میزان بازدید از این بازی در وب‌سایت Twitch از مرز ۴۹۵۰۰۰ نفر هم گذشته است. البته این مورد هم قرار نیست موفقیت یا عدم موفقیت این بازی را تعیین کند، با این حال استودیو Respawn اعلام کرده کاملا نسبت به این بازی تعهد دارد و از آن پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Apex Legends دارای محتویات فصلی خواهد بود که هر کدام از آن‌ها، هر ۳ ماه، به همراه یک «بتل پس» (Battle Pass) عرضه خواهد شد. اولین بتل پس این بازی نیز در ماه مارچ (اسفند یا فروردین) منتشر خواهد شد و حدودا ۱۰۰ پاداش به همراه خواهد داشت که قابل آزاد کردن (Unlock) هستند. این بازی هم اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر