عدم رضایت الکترونیک آرتز از فروش بازی Battlefield V

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ , 20:00:08
battlefield 5 battlefield v نمرات و امتیازات

الکترونیک آرتز اذعان داشت به دلیل اشتباهاتی نظیر تاخیر در تاریخ عرضه، عدم در دسترس بودن حالت بتل‌رویال و… بازی Battlefield V آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق نبوده است. در ادامه اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Battlefield V در آبان ۹۷ منتشر شد و در زمینه فروش عملکردی باب میل EA نداشت. در طی این چند هفته که از انتشار بازی گذشته، بارها شاهد تخفیفات مختلف اعمال‌شده بر روی آن بوده‌ایم، به امید آنکه فروش بازی را بهبود ببخشد؛ ولی نمی‌توان کتمان کرد که عملکرد بازی Battlefield V در زمینه فروش، نه برای سازنده و نه برای ناشر آن مناسب نبوده است.

EA امروز چند مورد از تحلیل‌های خود در مورد علت فروش کم آخرین نسخه Battlefield را ارائه داد. مدیرعامل الکترونیک آرتز، Andrew Wilson خیلی سریع در مورد اینکه چرا عملکرد بتلفیلد ۵ آن‌طور که انتظار می‌رفت نبود توضیحاتی را ارائه کرد. Wilson تاخیری که در انتشار بازی پیش آمد را یکی از مهم‌ترین دلایل فروش کم آن دانست. همچنین وی گفت که عدم آماده بودن مود بتل‌رویال بازی در زمان عرضه که قول آن به طرفداران داده شده بود، دلیل مهم دیگری بر این فروش ضعیف بوده است.

متاسفانه تاخیر به وجود آمده، انتشار بازی را به زمان تعطیلات آخر سال نزدیک کرد، زمانی که بسیاری از بازی‌ها تخفیفات بزرگی دریافت می‌کنند و این تخفیفات نقش بسیار مهمی در میزان فروش دارند. همچنین ما تصمیم گرفتیم که اولویت خود را روی برخی ویژگی‌های بازی نظیر کمپین داستانی آن قرار دهیم، نه مود بتل‌رویال. در نتیجه‌ی این تصمیمات ما بازخوردهای نامناسبی دریافت کردیم و فروش بازی کمتر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم.

کمی بعدتر EA اعتراف کرد که معرفی بازی Battlefield V آن‌طور که باید قوی ظاهر نشده و درنتیجه هرگز نمی‌توانست با بازی‌هایی نظیر Call of Duty و Red Dead Redemption رقابت کند.

البته با وجود قبول کردن این اشتباهات EA باور دارد که در آینده بتلفیلد ۵ عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد و در طولانی‌مدت به‌عنوان موفقی تبدیل خواهد شد. مود بتل‌رویال بازی با نام Firestorm که در ماه آینده به بازی اضافه خواهد شد یکی از اصلی‌ترین دلایل امیدوار بودن EA به بازگشت بتلفیلد ۵ به عرصه رقابت است. Wilson گفت:

طی ماه‌های آینده ما محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهیم کرد و تجربیات جدیدی را برای بازیکنان آن به ارمغان می‌آوریم، این چیزی است که ضربان قلب بازی را برای طرفداران و بازیکنان آن زنده نگه خواهد داشت.

همچنین EA طرفداران بسیار زیاد بتلفیلد را یکی دیگر از دلایلی دانست که باعث خواهد شد تا بتلفیلد ۵ در طولانی‌مدت عملکرد خوبی داشته باشد. در حال حاضر Battlefield 1 حدود ۴ میلیون و Battlefield 4 حدود ۲ میلیون کاربر فعال دارند. EA باور دارد که طرفداران بازی‌های بتلفیلد تا مدت‌ها آنها را تجربه خواهند کرد و بتلفیلد ۵ هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که بازی Battlefield V سال ۲۰۱۹ را چگونه خواهد گذراند و اینکه مود بتل‌رویال بازی(Firestorm) و دیگر ویژگی‌هایی که DICE به مرور زمان به بازی خواهد افزود چه تاثری روی آن خواهند گذاشت. به‌هرحال، چه Battlefield V بتواند خود را به جدول فروش برگرداند و چه نتواند، نمی‌توان فروش ضعیف آن در زمان انتشارش را کتمان کرد.

بازی Battlefield V هم اکنون روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. خوشبختانه یا متاسفانه اونقدر تعداد بازی های خوب و قشنگ بالا رفته که آدم نمیدونه کدوم رو بخره. حالا ما ایرانی‌ها که ارزش پولمون پایینه هیچ! اگه خودمون رو جای یک پلیر خارجی بزاریم می بینیم توی چند ماه ناگهان چندین عنوان قشنگ یا صاحب نام عرضه می‌شوند و آدم گیج میمونه که کدام رو بخره و کدام رو نخره
    متاسفانه الان بیش‌تر رقابت هم سر عرضه بتل رویال هستش که واسه همه بازی ها جواب نمیده و حتی اگه عنوانی بخواد با استفاده از این مود موفق عمل کنه باید اونقدر خلاقیت به خرج بده که این گیم شبیه گیم دیگه ای نباشه. برای نمونه فورتنایت با پابجی تفاوت داشت. حالا هم Apex با فورتنایت تفاوت داره و داره موفق عمل میکنه

    ۵۰
    1. دقیقا الان مترو با دیویل مای کرای و … مگه ما چقد پول داریم :'( من هیچوقت سمت بازی های غیر داستانی نرفتم چون بغیر اینکه میتونی ی روز خوب با دوستات داشته باشی هیچ چیزی برای گفتن نداره این بازی ها (فورت و بت و ..) اما بتلفیلد در بخش چند نفره خیلی عالیه و به لطف گرافیک هنری و خیره کننده متاسفانه بخش داستانیش خیلی پراکندس و بد

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر