بازی Apex Legends در حال حاضر ۲.۵ میلیون بازیکن دارد

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ , 08:15:38
PlayStation Pro, Respawn Entertainment, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)

طبق آخرین اخبار بازی، گزارش شده که بازی Apex Legends، بعد از مدت کوتاهی پس از انتشار آن، حالا ۲.۵ میلیون بازیکن دارد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Apex Legends که یک بازی در سبک بتل رویال و ساخته شده در جهان سری بازی‌های Titanfall است که طبق گفته مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز، آقای Andrew Wilson، بیش ۲.۵ میلیون بازیکن آن را تجربه کرده اند و ۶۰۰ هزار نفر نیز بازیکن هم‌زمان دارد. بعد از انتشار گزارش عملکرد ربع سوم سال مالی شرکت الکترونیک آرتز، خبرهای زیادی در رابطه با بازی گذشته و آینده این شرکت منتشر شد.

پس از آنکه بازی Apex Legends منتشر شد، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که در رابطه با آن بسیار هیجان زده است. روز گذشته، آقای Vince Zampella، مدیر عامل استودیو «ریسپاون» (Respawn Studios)، اعلام کرد این بازی از مرز ۱ میلیون بازیکن گذشته است. حالا امروز مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که این بازی به رکورد ۲.۵ میلیون بازیکن که این بازی را تجربه کرده‌اند رسیده است. ایشان اعلام کرد:

ما در کمتر از ۲ روز به رکورد ۲.۵ میلیون بازیکن رسیده‌ایم که این روند نشان می‌دهد به زودی به رکورد ۳ میلیون نیز خواهیم رسید.

البته این تعداد زیاد به این معنا نیست که ۲.۵ میلیون نفر به صورت همزمان مشغول به این بازی هستند که خوشبختانه این موضوع برای Apex Legends مشکل خاصی محسوب نمی‌شود. چرا که این بازی امروز توانست ۶۰۰۰۰۰ کاربر را به صورت همزمان میزبانی کند؛ این یعنی در حدود ۱۰،۰۰۰ مسابقه امروز به صورت همزمان برگذار شد که این آمار بسیار خوبی است.

همانطور که می‌دانید، بازی Apex Legends به تازگی معرفی و منتشر شده است و به‌ صورت رایگان روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی از طریق پلتفرم Origin در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر