الکترونیک آرتز در سال جاری یک سرویس اشتراکی برای یکی دیگر از پلتفرم‌ها منتشر خواهد کرد

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ , 16:52:00
EA Access, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به اینکه الکترونیک آرتز قصد افزودن یک سوریس اشتراکی به یکی از پلتفرم‌های اصلی را در یک سال آینده دارد، آیا EA Access در راه پلی‌استیشن ۴ است؟ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

الکترونیک آرتز عملکرد خوبی در زمینه سرویس‌های اشتراکی داشته است. سرویس EA Access در اکس‌باکس وان و سرویس Origin Access در رایانه‌های شخصی در دسترس هستند،؛ همچنین الکترونیک آرتز در حال کار بر روی یک سرویس استریم از فضای ابری است. حال، طبق گزارش مالی منتشرشده از سوی این کمپانی، تا انتهای سال جاری باید منتظر معرفی و انتشار یک سرویس اشتراکی از سوی این شرکت برای یکی دیگر از پلتفرم‌های اصلی باشیم.

گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد ماهیت این سرویس صورت گرفته است. محتمل‌ترین گزینه انتشار EA Access برای پلی‌استیشن ۴ است؛ البته نباید فراموش کنیم که پیش‌از‌این سونی با انتشار چنین سرویسی بر روی کنسول خود مخالفت کرده بود. احتمال عرضه چنین سرویسی برای سوییچ پایین است، زیرا EA در کل ۳ بازی برای این پلتفرم منتشر کرده که ۲ تای آن‌ها Fifa هستند. ممکن است شاهد انتشار سرویسی برای تلفن‌های همراه باشیم، و یا اینکه سوریس استریم EA تا آخر امسال عرضه شود. به‌هرحال گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد این سرویس وجود دارد و خود الکترونیک آرتز هنوز هیچ اعلامیه رسمی در این مورد صادر نکرده است.

احتمالا در E3 سال جاری اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس دریافت خواهیم کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر