نمایش جزئیات بیشتر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تا چند ماه آینده

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ , 19:30:20
Respawn Entertainment, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با اینکه اطلاعات مختصری از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order موجود است، اما همچنان چیزی از خود بازی ندیده‌ایم. شرکت الکترونیک آرتز به دنبال تغییر این وضعیت است. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

«وینس زمپلا» ( Vince Zampella)، یکی از توسعه‌دهندگان بازی شرکت «ریسپون اینترتینمنت» (Respawn Entertainment) که به‌عنوان زیرمجموعه شرکت الکترونیک آرتز فعالیت می‌کند، در سال گذشته میلادی (۲۰۱۸) اعلام کرده بود که بر روی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کار می‌کند اما از آن زمان تا  کنون، اطلاعات مهمی مثل یک تریلر رسمی، جزئیات گیم‌پلی و حتی لوگوی بازی در اختیار کاربران قرار نگرفته است. بیشترین اطلاعاتی که در رابطه با این بازی در اختیار داریم، مربوط به زمان و مکانی است که این بازی در آن جریان دارد، که چیزی بین اپیزود ۳ و ۴ فیلم star wars است.

خوشبختانه شرکت الکترونیک آرتز اخیرا در طی گزارش مالی سه ماهه‌ خود، بالاخره اعلام کرد که قصد دارد اطلاعات بیشتری از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ارائه دهد. همچنین هیئت‌مدیره‌ شرکت و مدیر مالی آن، بلک جورگنسن، کمی درباره‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و اینکه چه زمانی انتظارها برای دیدن جزئیات بیشتری از این بازی به سر می‌رسد صحبت کرد. جورگنسن گفت:

چندین ماه بعد، چشم‌انداز بهتری از این بازی را مشاهده خواهید کرد. من فکر می‌کنم شما با چیزی که خواهید دید غافلگیر می‌شوید.

جورگنسن در تایید این حرف خود ادامه داد که او اخیرا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را تجربه کرده است. او گفت:

ما در هفته‌ گذشته بیشتر از بیست دقیقه آن را را بازی کردیم. این بازی در سطح بالاتر از استثنایی از نظر گرافیک و عمق قرار دارد و بازی کردن به‌عنوان یک «جدای» (Jedi) در آن خیلی شور‌انگیز است. من فکر می‌کنم کاربران را شوکه خواهد کرد.

به‌هرحال این خبر خوشایندی است که روند ساخت بازی به حدی رسیده که مدیران می‌توا‌نند به قسمت بزرگی از بازی دسترسی پیدا کرده و آن را بازی کنند. شرکت الکترونیک آرتز در ادامه‌ گزارش خود گفت که برنامه‌ریزی نمودند تا بازی در پاییز و تا قبل از انتشار قسمت ۹ فیلم جنگ ستارگان ( star wars ) عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر