تعداد کاربران بازی Apex Legends از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرد

در ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ , 15:21:51
PlayStation Pro, Respawn Entertainment, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به آخرین اخبار بازی، گزارش شده که بازی Apex Legend، بازی جدید «استودیو ریسپاون» (Respawwn)، پس از مدت کوتاهی بعد از انتشار، توانسته به بیش از ۱۰ میلیون نفر کاربر برسد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

بازی Apex Legends، یک بازی جدید در سبک تیراندازی اول شخص و بتل رویال است که در مدت کوتاهی توسط استودیو ریسپاون معرفی و برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی، به صورت رایگان عرضه شد.

از زمان عرضه‌ی این بازی تا کنون که مدت زیادی هم نمیگذرد، Apex Legends توانست به موفقیت خوبی از حیث تعداد کاربر دست یابد. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز، بازی Apex Legends هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد! موردی که این آمار را به یک آمار فوق‌العاده تبدیل می‌کند این است که این بازی تنها در مدت ۳ روز پس از انتشار توانست همچین رکوردی از خود به جای بگذارد! آخرین بار گزارش شده بود که ۲.۵ میلیون نفر، بازی Apex Legends را تجربه کرده‌اند و تعداد کاربران هم‌زمان آن نیز از مرز ۶۰۰۰۰۰ نفر عبور کرده است؛ اما طبق گزارش امروز، نه تنها تعداد کاربران کلی بازی با رشدی ۴ برابری، از ۲.۵ میلیون به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسید، بلکه تعداد کاربران همزمان این بازی نیز با افزایشی ۴۰۰۰۰۰ نفری، از ۶۰۰۰۰۰ نفر به ۱ میلیون افزایش یافت که این در نوع خود بسیار جالب است.

آقای Vince Zampella، یکی از بنیان‌گذاران استودیو ریسپاون، با انتشار پیامی در وبسایت رسمی شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد:

از تمامی کاربرانی که از این بازی حمایت کردند تشکر می‌کنم. امیدوار بودیم شما هم از این بازی خوشتان بیاید، اما هیچوقت انتظار نداشتیم تا این اندازه از بازی Apex Legends حمایت کنید و به همین خاطر، از شما ممنونم. در واقع این تازه شروع کار بازی Apex Legends‌ بود! امسال قطعا خبرها و سورپرایزهای بیشتری برای شما خواهیم داشت.

با توجه به عملکرد نه چندان موفقیت آمیز بازی Titanfall 2، عرضه‌ی یک بازی رایگان، آن هم در سبک پرطرفدار بتل رویال، قبل از انتشار بازی Titanfall 3، نقشه‌ی جالبی بود که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و این خبر بسیار خوبی برای استودیو ریسپاون محسوب می‌شود. چراکه علارغم عملکرد نه چندان خوب بازی Titanfall 2، کاربران برای بازی Titanfall 3 لحظه شماری می‌کنند و اتفاقا، از عرضه نشدن آن در سال جاری نیز بسیار عصبانی شده بودند.

با این حال باید منتظر ماند و دید استودیو ریسپاون چه برنامه‌ای برای آینده‌ی بازی Apex Legends و سری بازی‌های Titanfall تدارک دیده است. در حال حاضر، آخرین عنوان این استودیو با نام Apex Legends به صورت رایگان برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. تو این چند روزه بازی به شدت هیت شده از یه طرف کیفیت بازی از یه طرفم f2p بودن بازی
    خیلی دوست دارم بازی تا مدت زیادی هیت بمونه اما میترسم مثل اپیک، رسپاون بیوفته بقیه پروژه هاشو کنسل کنه!!!

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر