ایده‌های کارگردان بازی Devil May Cry 5 برای ساخت Dragon’s Dogma 2

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ , 18:00:25
Devil May Cry 5, Dragon’s Dogma, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کپکام (Capcom), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Dragon’s Dogma بزرگ‌ترین موفقیت این کارگردان بود اما به گفته خود Hideaki Itsuno، بازی Devil May Cry 5 بیش‌ترین زحمت را برای او داشته است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی همراه دنیای بازی باشید.

دومین دموی بازی Devil May Cry 5، ساخته شرکت Capcom برای Xbox One و PlayStation 4 در دسترس قرار گرفته تا بازیکنان شانس تجربه روش مبارزه و مشاهد گرافیک آن را داشته باشند. در حالی که Hideaki Itsuno‌ مشغول کار روی دنباله سری DMC است، بسیاری از طرفداران راجع به سرنوشت بازی Dragon’s Dogma کنجکاوند. این بازی نسبتا موفق که در سبک جهان‌باز و نقش آفرینی ساخته شده بود، به تازگی برای PC، Xbox One و PlayStation 4 پورت شده بود. همچنین تایید شده است که این بازی برای Nintendo Switch نیز در دسترس خواهد بود.

Itsuno توضیح داد:

هنگامی که بحث راجع به بازی Devil May Cry 5 شروع شد، به Kenzo Tsujimoto (موسس Capcom) گفتم، ببین من می‌خواهم یا Devil May Cry 5 را بسازم یا Dragon’s Dogma 2. وی در جواب گفت هر کاری می‌خواهی انجام بده، هرکدام را که می‌خواهی بساز. من هم فکر کردم و گفتم که خب میدونی چیه، بریم DMC5 را بسازیم و این کار را هم کردیم.

با این‌که می‌توان گفت ادامه‌ی بازی Dragon’s Dogma را به این زودی‌ها نخواهیم دید اما باید منتظر خبرها ماند. در ادامه Itsuno خاطرنشان کرد:

این‌جاییم و در حال کامل کردن بازی DMC5 هستیم. اما من ایده‌‌هایی برای بازی Dragon’s Dogma نیز در سر دارم. خب این‌جاییم و این نیز پایان پروژه ما است.

ایده‌های Itsuno

می‌دانیم که همیشه ایده‌های مختلفی در ذهن این کارگردان برای ساخت بازی وجود داشته است. خود او در ادامه چنین اظهاراتی داشته است:

همیشه ۴ ایده مختلف برای ساخت بازی‌ها در ذهن داشته‌ام. تقریبا می‌توان گفت ۴ ایده برای ساخت بازی‌هایی در ذهنم وجود دارند که دوست دارم آن‌ها را بسازم. اما میان عناوینی که دوست دارم بسازم و عناوینی که فکر می‌کنم باید بسازم، تفاوت وجود دارد. خب، این‌جاییم و من در حال آماده شدن برای کار بر روی پروژه‌ی بعدیم هستم. نمی‌توانیم بگوییم که این پروژه چیست اما امیدواریم هر چه زودتر کار را شروع کنیم.

هنگامی که به او گفته شد که بسیاری از طرفداران درباره ساخت بازی Dragon’s Dogma 2 کنجکاو هستند، او در پاسخ گفت:

هرگاه که یک بازی می‌سازم، دقیقا چیزی را می‌سازم که خودم دوست دارم به تجربه‌ی آن بپردازم. چیزی که همیشه دوست داشتم بازی کنم. بازی Dragon’s Dogma‌ در سبکی ساخته شده که همیشه از کودکی دوست داشتم بازی کنم. من راجع به چیزهایی که دوست دارم تجربه کنم، فکر می‌کنم و به ساخت آنها می‌پردازم.

Itsuno با تعجب ادامه داد:

در واقع در ذهن خودم بزرگ‌ترین موفقیتم ساخت بازی Dragon’s Dogma است. گرچه عنوانی که ساخت آن سخت‌تر بود و بیش‌ترین زحمت را برایش کشیدم، DMC5 بود.

بازی Devil May Cry 5 هشتم مارس برای Xbox One، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. این بازی در واقع اولین دنباله‌‌ای است که در ادامه‌ی Devil May Cry 4‌ که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، ساخته می‌شود. یک ریبوت از DmC: Devil may Cry در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که در واقع داستانی کاملا جداگانه را بیان می‌کرد. بازی Dragon’s Dogma 2 ساخته شود یا نه، بسیاری از طرفداران از Itsuno به خاطر ساخت Devil May Cry 5 تشکر می‌کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر