کارگردانان بازی The Outer Worlds از توقعات بیش‌ازحد پیرامون این عنوان می‌گویند

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ , 14:00:38
obsidian entertainment, Private Division, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

کارگردانان بازی The Outer Worlds از استودیوی Obsidian Entertainment، اخیرا در مورد توقعات بیش‌ازحدی که پیرامون این بازی به وجود آمده است صحبت کردند. برای دریافت جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

شکست خوردن عنوان Fallout 76 باعث شده است که توجهات طرفداران سبک نقش‌آفرینی به بازی جدید برخی از توسعه‌دهندگان نسخه‌های قدیمی فال اوت، یعنی بازی The Outer Worlds که در گیم اواردز ۲۰۱۸ رونمایی شد، جلب شود. بسیاری امیدوارند که این عنوان بتواند خلع به وجود آمده پس از شکست آخرین بازی سری فال اوت را پر کند. درحالی‌که استودیوی Obsidian Entertainment از طرفداران می‌خواهد که به این عنوان امیدوار باشند؛ اخیرا تیم کین و لئونارد بویارسکی، کارگردانان بازی The Outer Worlds از توقعات بیش‌ازحد به وجود آمده پیرامون این بازی انتقاد کردند.

وقتی از آن دو پرسیده شد که آیا این بازی انتظارات طرفداران را برآورده خواهد کرد یا خیر؟ لئونارد بویارسکی پاسخ داد:

من نمی‌دانم. امیدوارم طرفداران توقعات بیش‌ازحدی از این عنوان نداشته باشند. من از این نگرانم که از ما انتظار برود چیزی را بسازیم که ساختن آن غیرممکن باشد، حتی اگر ما ۱۰۰ میلیون دلار بودجه داشته باشیم … . تصورات مردم تمامی ندارد و هیچ‌کس هیچ‌وقت نمی‌تواند به تمام تصورات مردم دست پیدا کند.

تیم کین بیشتر نگران سوتفاهم‌هایی است که ممکن است پیش بیاید. او در این باره گفت:

مردم به تریلر بازی نگاه می‌کنند و با فرضیه پردازی چیزهایی را به بازی نسبت می‌دهند، سپس با خود می‌گویند: «من می‌دانستم که این بازی این گونه خواهد بود، نمی‌توانم تا انتشار آن صبر کنم!» اما باید بگویم که بازی ما آن گونه نخواهد بود.

کین به برخی افراد اشاره داشت که فکر می‌کنند the Outer Worlds یک بازی بزرگ و طولانی با محیطی سندباکس خواهد بود. کین همچنین اذعان داشت که ساخت فال اوت اورجینال در آن زمان اضطراب و استرس کمتری داشت، زیرا مردم نمی‌دانستند که با چه عنوانی طرف هستند. بویارسکی سپس افزود:

من متنفرم از این که عده‌ای به دلیل تصورات اشتباهی که از بازی ما دارند آن را بخرند.

البته این بدان معنا نیست که Obsidian Entertainment نسبت به بازی خود ناامید است. لئونارد در این باره وعده داد:

من کاملا مطمئن هستم کسانی که از باز‌ی‌های گذشته ما لذت برده اند و از استایل آن بازی خوششان می‌آید، از تجربه the Outer Worlds هم لذت خواهند برد.

تیم کین گفت:

برای من مهم است که مردم بفهمند که ماهیت بازی ما چه چیزی است و قرار است چه چیزی باشد، سپس تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند آن را بخرند یا نه.

این مسئله جدیدی نیست، زیرا به نظر من، مردم برای هر بازی این کار را می‌کنند. آنها چیزهایی در مورد بازی می‌شنوند و شروع می‌کنند به پیش‌بینی کردن این که بازی چگونه قرار است باشد. وقتی چنین نظراتی را می‌خوانم، با خودم می‌گویم :« بازی ما اینگونه نیست » و این مرا نگران می‌کند که مردم منتظر عرضه عنوانی باشند که در حقیقت آنگونه که می‌پندارند نیست. بازی ما در بطن خود یک نقش‌آفرینی است، شبیه ساز فضایی نیست، shoot’em up فضایی نیست و … . مردم باید چیزی که بازی واقعا هست را در نظر بگیرند و در حقیقت این عنوان یک بازی شگفت‌انگیز است که هر کسی می‌خواهد آن را بازی کند.

در طی همین صحبت‌ها مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی و شباهت آن با عنوان Knights of the Old Republic 2 مورد بحث قرار گرفت. بازی the Outer Worlds قرار است در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر