تعداد بازیکنان بازی Apex Legends به رکورد ۲۵ میلیون نفر رسید

در ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ , 13:29:53
respawn, Respawn Entertainment, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)

Respawn تعداد کل بازیکنان بازی Apex Legends را اعلام کرد که رقمی دیوانه‌وار است. بازی Apex Legends موفق شده است تا در این مدت کوتاه به ۲۵ میلیون بازیکن و ۲ میلیون بازیکن آنلاین همزمان برسد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

بازی Apex Legends پس از انتشار و در دسترس بودن ۷ روزه‌اش به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. امروز استودیوهای Respawn Entertainment‌ و Electronic Arts آخرین آمار بازیکنان این بازی را منتشر کردند و این رقم واقعا بزرگ است.

طبق آماری که توسط Vince Zampella، یکی از بنیان‌گذاران استودیو Respawn در پست جدید وبلاگش منتشر شد، بازی Apex Legends موفق شده است در یک هفته به رقم ۲۵ میلیون بازیکن دست یابد. Zampella گفت که بازی Apex Legends امروز صبح به این رقم دست یافته است و او لحظه‌شماری می‌کرده تا این رقم را در وبلاگش منتشر کند. علاوه بر این، راجع به افزایش بازیکنان آنلاین همزمان در تمام پلتفرم‌ها صحبت کرد و این رقم را ۲ میلیون اعلام کرد. برای عنوانی که تا دو هفته پیش کسی راجع به آن چیزی نمی‌دانست، این رقم دیوانه‌ کننده است.

رقابت با عناوین دیگر

Zampella در ادامه از طرفداران برای حمایت‌هایشان تشکر کرد و آینده‌ای روشن برای این بازی توصیف کرد. وی در پست وبلاگش اظهار داشت:

از تمام کسانی که در Respawn حضور دارند و زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. هیجان این جامعه برای بازی Apex Legends غیرقابل‌توصیف است، و ما این هیجان را در استودیو احساس می‌‌کنیم. بدون شما به اینجا نمی‌رسیدیم و امیدواریم که در آینده در این سفر شما را همراه داشته باشیم.

درحالی‌که Respawn شروع قدرتمندی با این بازی داشته است، نگه‌داشتن این آمار و در اوج نگه داشتن بازی موضوع جالبی است که طی سال ۲۰۱۹ خواهیم دید. یکی از مزیت‌های وجود این بازی، وجود رقیبی سرسخت برای بازی Fortnite است که پس از مدت‌ها، صدرنشینی این بازی را به چالش کشیده است.

بازی Apex Legends در حال حاضر در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر