حالت بتل رویال به بازی Rainbow Six Siege اضافه نخواهد شد

در ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ , 22:58:09
PlayStation Pro, Rainbow Six Siege, کنسول Xbox One X

براساس آخرین اظهارات مدیر نوآوری بازی Rainbow Six Siege حالت بتل رویال به این بازی اضافه نخواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

ممکنه خیلی‌ها بر این باور باشند که بتل رویال بازی Rainbow Six Siege فوق‌العاده‌ خواهد شد، اما برای کسانی که این‌چنین فکر می‌کردند خبر بدی در انتظار است، یوبی‌سافت به بازی اول شخص خود حالت محبوب بتل رویال را اضافه نخواهد کرد.

با اضافه شدن حالت بتل رویال به سری بازی‌های بزرگی مانند Call of Duty و Titanfall سایت dualshockers مصاحبه‌ای با مدیر نوآوری بازی Xavier Marquis (خاویر مارگز) انجام داد تا به این سوال پاسخ دهد که آیا این حالت به بازی Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد یا خیر.

من هیچ علاقه‌ای به بتل رویال ندارم و فکر می‌کنم این حالت مناسب بازی Rainbow Six Siege نیست. ویژگی بارز بازی به واقعی بودنش است، همانند عملیات‌های CQB. همیشه گروهی تعلیم دیده‌اند تا از مکانی خاص دفاع کنند و گروهی مداخله‌گر تعلیم دیده‌اند تا حمله کرده و خطر را از بین ببرند. این ویژگی بارز Rainbow Six Siege است. حالت بتل رویال ایجاد تغییرات بیش از حد به بازی است و مطمئن نیستم که امتیاز مثبتی برای بازی باشد، پس ما چیز‌های مختلف دیگری را امتحان می‌کنیم.

سایت dualshockers همچنین با کارگردان بازی Leroy Athanassoff (لیروی آتاناسوف) مصاحبه‌ای انجام داد تا نظر او را نیز در باره‌ی این موضوع بداند. او نیز همانند خاویر مارکز تایید کرد که آن‌ها برنامه‌ای برای اضافه کردن حالت بتل رویال به بازی را ندارند.

در خبری دیگر دیروز اعلام شد که تیم سازنده بازی به دو گروه متفاوت تقسیم خواهند شد و هر گروه روی موضوعات متفاوتی، مانند بالانس اپراتور‌ها، تغییرات نقشه و فحاشی بازیکنان تمرکز خواند کرد. این موضوع هم‌چنین شامل تیمی مختص رویداد‌های درون بازی می‌شود، این گروه کمک خواهد کرد تا بازیکنان تجربه‌های متفاوتی از بازی داشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر