شان لیدن دستاوردهای مایکروسافت و نینتندو را تحسین کرد

در ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ , 10:00:59
Phil Spencer, Reggie Fils-Aime, Shawn Layden

طبق آخرین اخبار بازی، شان لیدن (Shawan Layden) در یک مصاحبه‌ی خبری دستاوردهای شرکت مایکروسافت و نینتندو را تحسین کرد و اظهار داشت که امیدوار است تا داستان جنگ پلتفروم‌ها دچار تغییر و تحول شود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

در مراسم اهدای جوایز سال ۲۰۱۸ (the game awards) بود که شان لیدن (Shawn Layden)، فیل اسپنسر (Phil Spencer) و رجی فیلز ایمی (Reggie Fils-Aimé) با یکدیگر روی استیج مراسم ظاهر شدند و کاربران را شگفت زده کردند. زیرا تا آن زمان آن‌ها عادت نداشتند که مدیران شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو را با حالتی دوستانه در کنار یکدیگر مشاهده کنند.

در مصاحبه‌ی اخیر با وبگاه خبری Business Insider، شان لیدن (رئیس استودیو جهانی SIE) به این موضوع اشاره کرد که دستاوردهای اخیر شرکت مایکروسافت و نینتندو را ستایش می‌کند. او همچنین اظهار داشت که امیدوار است مکالمه را از مسیر رقابت بین پلتفرم‌ها دور کنند.

هر سه‌ ما یعنی رجی، فیل و من برای کارها و فعالیت‌های تبلیغاتی خود وقت کافی داریم و به خوبی در کنار هم کار می‌کنیم. بنابر این، من امیدوارم که مسیر گفت و گو را از رقابت بین کنسول‌ها یا این‌که مثلا کدام کنسول در تعطیلات مورد استقبال قرار گرفت یا کدام پلتفرم مراسم E3 را برد، عوض کنیم و به این نگاه کنید که هرکدام از ما از چشم انداز فکری متفاوت خود چه چیزی را برای صنعت بازی‌های ویدیوئی به ارمغان آورده‌ایم.

من فکر می‌کنم که شرکت نینتندو کار شگفت انگیزی با سوئیچ و پلتفرم خود انجام داده است. او توانست با تکنولوژی خود مرز بین بازی کردن در خانه و بازی کردن در حرکت را غنی سازد.

اما همچنین من فکر می کنم که ایکس باکس واقعا با ما در مورد چگونگی استفاده از فناوری و کیفیت رقابت کرد. درواقع کاری که آن‌ها اخیرا با کنترلر تطبیق‌پذیر خود به منظور افزایش دسترسی افراد مختلف به بازی انجام دادند، یک نوآوری فوق‌العاده بود. امیدوارم که حمایت بیشتری از این صنعت را در آینده ببینم.

همین‌طور خود ما مدت زیادی است که به طور جدی روی مشکلات دسترسی کار کرده‌ایم. به‌خصوص کارهایی که با استودیوی Naughty Dog انجام دادیم به این صورت که آن‌ها انواع مختلفی از تنظیمات را در بازی قرار دادند که می‌توانید آن‌ها را بنا بر توانمندی‌های خاص خود تغییر دهید.

بنابر این، من فکر می‌کنم که به عنوان یک صنعت، همه‌ی ما در حال حرکت رو به جلو هستیم. به همین ترتیب من قصد دارم گفته شدن بعضی از عبارات مثل «رقابت پلتفرم‌ها» متوقف شود، چراکه همه‌ی ما حمایت و هدایت صنعت بازی را به عهده داریم، همه در یک مسیریم و این کار را با هم انجام می‌دهیم.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا فضای حاکم بر صنعت بازی می‌تواند این محیط رقابتی را ترک بگوید و تنها متمرکز بر پیشرفت آن باشد؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. حتی در خیرخواهانه ترین حالت ممکن هم اگه قرار داشته باشن باز هم سود زیادی براشون داره.. همکاری‌هاشون باعث به اشتراک گذاشتن طرفدارای هرسه شرکت و همینطور لانچ بازی‌های مشترک بیشتری میش که خب سود زیادی میاره..
      البته خب سیاست پشت این کارشون رو هم نمیشه ندید گرفت.. تاثیر مثبت همچین دیدگاه مثبت و دوستانه ای اصلا کم نیست..
      به هرحال دیدگاه جالبی هم هست اگ واقعا بتونیم به صنعت بازی مثل یک تکنولوژی در هرحال پیشرفت نگاه کنیم که هرکسی گوشه ای از اون رو غنی میکنه نه صرفا بیزینس و تجارت.. شان لیدن کلا تمرکز زیادی رو این موضوع داره که انقدر همه چیز رو دیگ تو بازی تبدیل به بازار تجارت نکنیم

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر