بازی Anthem در صدر جدول بیشترین تعداد دانلود بازی‌های پلی استیشن ۴ قرار گرفت

در ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ , 00:10:53
Anthem, Jump Force, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends)

به رغم مشکلاتی که کاربران پلی استیشن ۴ اخیرا با بازی Anthem داشته‌اند، به نظر می رسد که این موضوع مانع از فروش دیجیتالی بازی در این پلتفرم نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

شرکت سونی امروز پر دانلود ترین بازی‌های پلی استیشن ۴ در ماه فوریه را اعلام کرد که بازی شرکت BioWare یعنی Anthem در صدر جدول قرار گرفت. بازی Jump Force که از شرکت Bandai Namco علارغم تمام نقد‌های منفی‌ای که متوجه این بازی شد توانست رده دوم را به خود اختصاص دهد، در حالی که بازی Grand Theft Auto V در رتبه سوم جای گرفت. در را بطه با دیگر بازی‌های مهم باید گفت که بازی Kingdom Hearts III رتبه پنجم و بازی Far Cry New Dawn در ولین ماه انتشارش به ترتیب رتبه‌های پنجم و هشتم جای گرفتند.

ماه فوریه برای شرکت ‌الکترونیک آرتز بسیار ماه موفقیت آمیزی بود زیراکه، در میان بازی های رایگان بازی Apex Legends در صدر جدول پر دانلود ترین بازی قرار گرفت. این اتفاق برای بازی Apex Legends با توجه به داشتن بیش از پنجاه میلیون کاربر اصلا تعجب برانگیز نبود.

در بین بازی‌های پلی استیشن وی آر در ماه فوریه بازی Beat Saber در صدر جدول قرار گرفت بیشترین دانلود قرار گرفت و بازی‌های Superhot VR و Job Simulator به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند، این در حالیست که بازی Astro Bot Rescue Mission همچنان در رده هفتم باقی ماند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر