احتمال حضور کاراکتر‌های Cuphead در بازی Super Smash Bros. Ultimate

در ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ , 18:15:06
Super Smash Bros. Ultimate, بازی Cuphead, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

با توجه به آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد سازنده‌ی بازی محبوب Cuphead به حضور کاراکترهای این بازی در بازی Super Smash Bros. Ultimate، بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ، علاقه‌ دارد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

مدتی‌است که شرکت نینتندو، کاراکتر بازی‌هایی که برای پلفرم این شرکت عرضه می‌شود را به بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌آورد. چندی پیش گزارش شد که بازی محبوب و معروف Cuphead در ماه آوریل (۱ ماه دیگر) برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این موضوع باعث شد تا کاربران این پلتفرم به شایعاتی در رابطه با حضور کاراکترهای Cuphead و Mugman در بازی Super Smash Bros. Ultimate واکنش مثبتی نشان دهند.

Jared Moldenhauer، مالک استودیو MDHR (سازنده‌ی بازی Cuphead)، یکی از اشخاصی است که به حضور این کاراکترها در بازی Super Smash Bros. Ultimate علاقه داشته و اخیرا نیز اعلام کرده به شدت مشتاق دیدن حضور Cuphead و Mugman در این بازی است. هنگامی که گزارش شد بازی Cuphead قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود، Moldenhauer در مصاحبه با وب‌سایت Game Informer اذعان داشت:

حضور کاراکترهای Cuphead در بازی Super Smash Bros. Ultimate آرزوی من بوده و خیلی مشتاق هستم تا آن‌ها را هرچه زودتر در این بازی ببینم. به نظر من Cuphead و Mugman به این بازی تعلق دارند.

او در یکی از مصاحبه‌هایش، کاربران پلتفرم نینتندو سوییچ را نیز تشویق کرد تا علاقه‌ی خود را در رابطه با حضور این کاراکترها در بازی Super Smash Bros. Ultimate به شرکت نینتندو نشان دهند. او به شوخی گفت:

اگر این خواسته‌ی کاربران باشد نینتندو چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ به نظر من این شرکت به خواسته‌ی کاربرانش بسیار احترام می‌گذارد و از آن‌ها حمایت می‌کند پس اگر بخواهد با این تصمیم آن‌ها را خوشحال کند، من بیشتر از هرکس دیگری خوشحال می‌شوم و این کار را انجام می‌دهم. فقط کمی کاغذ بازی نیاز دارد و خب وقت زیادی نمی‌گیرد. بعد هم می‌توانیم شاهد حضور Cuphead و Mugman‌ در بازی Super Smash Bros. Ultimate‌ باشیم.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که Moldenhauer همه‌ی این حرف‌ها را به شوخی و در حضور مسئول بازی‌های مستقل نینتندو بیان کرد. اما خب شور و اشتیاق او برای انجام این کار کاملا انکار ناپذیر است. باید دید آیا Cuphead و Mugman می‌توانند همانند کاراکترهای دیگر در بازی Super Smash Bros. Ultimate حضور یابند یا خیر.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر