احتمال حضور بازی Starfield در رویداد PAX East

در ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ , 19:05:16
Elder Scrolls 6, Pax East, starfield, شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)

استودیو Bethesda سال گذشته در E3 از عنوان نقش‌آفرینی بزرگ تک‌ نفره‌ی بعدی‌اش یعنی بازی Starfield‌ پرده برداشت. آن‌ها همچنین در بسیاری از رویدادها درباره‌ی آن بازی توضیحاتی ارائه کردند، اما ساخت آن مدت بسیار زیادی طول خواهد کشید. آن‌ها راجع به بازی‌های Starfield‌ و Elder Scrolls 6 گفتند که فعلا باید مدتی برای انتشار آن‌ها صبر کنیم. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

این بازی نقش‌آفرینی و علمی تخیلی ممکن است در PAX East معرفی شود. اخیرا Bethesda یک نظرسنجی برگزار کرد و در میان بسیاری از سوالاتی که در این نظرسنجی وجود داشت، یکی از آن‌ سوالات این بود که برای دیدن چه عنوانی در PAX East هیجان زده‌اید؟ یکی از گزینه‌ها بازی Starfield‌ بود.

قابل توجه است بازی‌هایی که در این نظرسنجی آمده‌اند، ممکن است در رویداد PAX East حضور داشته باشند. همچنین باید بگوییم که فعلا اثری از بازی The Elder Scrolls 6 در نظرسنجی نیست، در صورتی که به بازی Starfield در چندین جا اشاره شده است. به نظر می‌رسد که برای انتشار بازی Starfield کمی زود است اما آیا ممکن است Bethesda به قسمت کوچکی از این بازی اشاره کند؟ شاید یک به‌روز رسانی برای توسعه‌دهندگان یا حتی یک تریلر برای معرفی؟

همانگونه که استودیو Bethesda اعلام کرد، تا مراحل پایانی ساخت بازی Starfield فاصله‌ی زیادی داریم و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها بازی منتشر شود. روزهای ۲۹ و ۳۰ مارس که رویداد PAX East توسط Bethesda برگزار خواهد شد، منتظر اطلاعات بیش‌تر باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر