تاریخ انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood اعلام شد

در ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ , 23:27:57
Wolfenstein: Youngblood, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Wolfenstein: Youngblood در رویداد E3 2018 معرفی و قول تجربه‌ی عنوانی co-op در دهه‌ی ۱۹۸۰ در شهر پاریس به ما داده شد. حال، ناشر این عنوان یعنی Bethesda تاریخ انتشار بازی را روز ۲۶ جولای (۴ مرداد) اعلام کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

همچنین این شرکت، از جزئیات بیش‌تری درباره‌ی تجربه‌ی دو نفره‌ی بازی پرده برداشت. در رابطه با تجربه‌ی دو نفره‌ی این بازی اعلام شده کسانی که نسخه‌ی دلوکس بازی را تهیه کنند، می‌توانند یکی از دوستان‌شان را به صورت رایگان و با استفاده از Buddy Pass دعوت به بازی کنند. آن دوست انتخاب شده می‌تواند بازی را دریافت کرده و به صورت رایگان، تا زمانی که بخواهد بازی کند؛ البته این امکان تا زمانی وجود دارد که با صاحب نسخه‌ی دلوکس بازی کند. آن‌ها همچنین می‌توانند بازی را به نسخه‌ی کامل ارتقا داده تا هر زمان که خواستند به صورت تنها یا با یکی از دوستان‌شان بازی کنند. اگر که قصد ندارید به صورت آنلاین با یکی از دوستان‌تان بازی کنید، می‌توانید بازی را با کمک هم‌تیمی با قابلیت هوش مصنوعی ادامه دهید.

همچنین نسخه‌ی دلوکس با آیتم‌هایی تزئینی و جذاب همراه خواهد بود که بخشی از بسته‌ی Cyborg Skin هستند. بازیکنانی که هر نسخه از بازی را پیش‌خرید کنند، توانایی انتخاب‌های متفاوتی از آیتم‌های تزئینی بسته‌ی Legacy خواهند داشت. قیمت تمام بسته‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

بازی Wolfenstein: Youngblood برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در بازی شاهد جس و سوف، دو خواهر خواهیم بود که به دنبال پدر گمشده‌شان هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر