الکترونیک آرتز ۳۵۰ نفر از کارمند خود را از کار برکنار کرد

در ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ , 18:01:41
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

با توجه به آخرین اخبار بازی، شرکت بزرگ الکترونیک آرتز در راستای ارائه‌ی خدمات بهتر، ۳۵۰ نفر از کارمندان بخش‌های مختلف خود را از کار برکنار کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

خبر اخراج کارمندان از شرکت‌های بازی‌سازی تقریبا به موضوعی عادی بدل شده است. چند هفته قبل شرکت اکتیویژن بلیزار به دلیل مشکلات مالی حدود ۸۰۰ نفر ازکارمندان خود را اخراج کرد. کمتر از یک سال گذشته، شرکت Daybreak Game نیز ۷۰ نفر از کارمندان خود را از دست داده بود.

روز گذشته اما شاهد اخراج تعداد زیادی از کارمندان الکترونیک آرتز بودیم که البته خبر ناراحت کننده‌ای بود. اکثر این کارمندان در بخش‌های بازاریابی و انتشارات بازی‌ها فعالیت می‌کردند و تعدادشان چیزی در حدود ۳۵۰ نفر بود. آقای اندرو ویلسون، رئیس شرکت الکترونیک آرتز، طی ایمیلی به کارمندان این شرکت اعلام کرد:

‌هدف ما، رسیدن به عنوان بهترین شرکت بازی سازی دنیاست. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگویم هم اکنون در مسیر درستی پیش نمی‌رویم. ما باید بیشتر روی بازی‌ها، کاربران و کارمان تمرکز کنیم.

شرکت الکترونیک آرتز نیز در وب‌سایت رسمی خود، پیامی را منتشر کرد که در زیر می‌خوانیم.

امروز، در راستای پیشروی در مسیر موفقیت و پشت سر گذاشتن چالش‌های آینده، تصمیمات مهمی را اتخاذ کردیم. وقتی دنیای اطرافمان در حال تغییر است، طبیعتا ما نیز برای عقب نماندن از آن باید دست به تغییراتی اساسی بزنیم. در حال حاضر در بخش‌های بازاریابی و انتشارات در کشور‌های ژاپن و روسیه، تعدا کارمندان خود را کاهش دادیم تا با رویکردی جدید، آماده‌ی خدمت رسانی به کاربران باشیم. علاوه بر تغییرات این‌چنینی، روی ساخت بازی‌های باکیفیت‌تر و خدمات رسانی بهتر نیز سخت مشغول کار هستیم. هدف اصلی ما ساخت بهترین بازی‌هاست و تمام سعی خود را می‌کنیم تا با رویکردی متفاوت، کاربران خود را شگفت‌زده کنیم.

امروز روز سختی است. تغییراتی که در راستای بهبود شرایط الکترونیک آرتز انجام دادیم منجر به برکناری ۳۵۰ نفر از ۹۰۰۰ کارمندان ما خواهد شد. اگرچه این تصمیمات واقعا ناراحت کننده به نظر می‌رسند، اما بسیار مهم هستند و برای اتخاذ آن‌ها واقعا تحت فشار قرار گرفتیم. همه‌ی ما در این شرکت همکار و دوست یکدیگر هستیم و ما قدردان زحمات همه‌ی شما هستیم به همین خاطر تمام سعی خود را می‌کنیم تا حدالامکان از تمام کارمندان خود حمایت کنیم تا بتوانیم از این مسیر سخت عبور کرده و از فرصت‌های پیش رو به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر