Resident Evil 3 Remake زودتر از انتظار منتشر خواهد شد

در ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ , 23:15:32
PlayStation Pro, Resident Evil 2 Remake, Resident Evil 3 Remake, Resident Evil 8, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کپکام (Capcom)

با توجه به آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد بازی Resident Evil 3 Remake، زودتر از آنچه کاربران تصور می‌کردند عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین گزارشات منتشر شده از سوی کپکام، ماه گذشته این شرکت یادآور شد که تنها زمانی Resident Evil 3 Remake را خواهند ساخت که Resident Evil 2 Remake بتواند نظر مثبت منتقدین و کاربران را به خود جذب کند. Resident Evil 2 Remake منتشر شد و به خوبی توانست انتظارات را برآورده کند. آمار فروش این بازی به خوبی ثابت کرد که کاربران از کپکام چه انتظاری دارند.

روز گذشته اما شخصی با نام کاربری AestheticGamer، در صفحه‌ی رسمی خود در توئیتر، جزئیاتی از سری بازی‌های Resident Evil به اشتراک گذاشت. شاید این‌ها همه شایعه باشد اما لازم است بدانید این شخص در گذشته در رابطه با بازی‌هایی نظیر Resident Evil 7، Resident Evil 2، دموی Resident Evil 2 و بازی‌های دیگر این سری اطلاعاتی کاملا درست منتشر کرده بود. بنابراین نمی‌توان با قاطعیت حرف‌های او را یک شایعه و یا گمانه‌زنی در نظر گرفت.

طبق ادعاهای AestheticGamer، شرکت کپکام عرضه‌ی بازی Resident Evil 8 را به تأخیر انداخت تا آن را برای کنسول‌های نسل بعد منتشر کند. به جای آن، این شرکت فعلا در نظر دارد تا Remake سری‌های قبلی را با توجه به درخواست کاربران و البته موفقیت سری‌های قبلی آن منتشر کند. اینبار نیز نوبت به Resident Evil 3 Remake رسید که به گفته‌ی این شخص، قرار است توسط تیمی متفاوت با تیم سازنده‌ی سری دوم این بازی ساخته شود. حتی این بازی به طور مستقیم تحت کنترل شرکت کپاکام قرار ندارد. به نظر AestheticGamer، تیم سازنده‌ی جدید، فوق‌العاده هستند و قرار است بازی را نیز در تاریخی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت منتشر کنند.

توصیه می‌شود بازهم تمامی این حرف‌ها را به عنوان شایعه در نظر بگیرید و تا انتشار تاریخی دقیق از بازی، منتظر بمانید. به هرحال همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که کاربران چقدر منتظر عرضه‌ی بازی Resident Evil 3 Remake هستند و کپکام نیز قطعا از این مسئله آگاهی کامل دارد. در حال حاضر آخرین بازی از این سری Resident Evil 2 Remake نام دارد که برای کاربران پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر