ایستراگ بازی The Division 2 اشاره به نسخه بعدی سری Assassins Creed دارد

در ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ , 09:31:10
Easter Egg, The Division 2, بازی Assassin's Creed

به تازگی ایستراگی در بازی The Division 2 پیدا شده است که احتمالا اشاره به نسخه‌ی بعدی از سری Assassins Creed دارد و به وجود وایکینگ ها در نسخه بعدی از این بازی اشاره می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.آیا در نسخه‌ی بعدی Assassins Creed شاهد حضور وایکینگ ها خواهیم بود ؟ در جدیدترین ایستراگ پیدا شده در بازی The Division 2 شاهد یکی از خدایان شمال و اسکاندیناوی هستیم. یکی از کاربران Wiki توانسته است در بازی The Division 2 پوستری را پیدا کند، که در آن یکی از خدایان افسانه های نورث را می‌بینیم که با لباسی مشابه لباس کاراکتر های سری Assassins سیب بهشت که یکی از اشیاهای مربوط به این سری از بازی هست را در دست گرفته است.

در پایین می‌توانید دو عکس منتشر شده از این ایستراگ را مشاهده کنید:

 

یوبی‌سافت از جمله شرکت هایی است که علاقه‌ی زیادی به قرار دادن ایستراگ در بازی های خود دارد. برای مثال در بازی Watch dogs 2 مرحله‌ای وجود داشت که در آن شاهد یکی از شخصیت های بازی بودیم که مشغول انجام بازی در سبک سایفای در تلفن همراه خود بود. و بعد از آن شاهد معرفی بازی از سوی یوبیسافت با همان سبک سایفای بودیم. با اینکه این عنوان بعدا از سوی یوبی‌سافت کنسل شد اما به نظر هنوز قرار است، شاهد عرضه‌ی عنوانی متفاوت با همان سبک باشیم.

یوبی‌سافت هنوز هیچگونه خبری در رابطه با نسخه‌ی بعدی از سری Assassins Creed منتشر نکرده است. و ممکن است این پوستر تنها تلاشی برای تحریک کردن طرفداران این سری بوده باشد. نظر شما چیست؟ به نظر شما این عکس کاملا بی‌‍ ربط با نسخه ی بعدی از سری Assassins Creed است؟ یا احتمال دارد تا شاهد حضور وایکینگ ها در نسخه‌ی بعدی Assassins Creed باشیم ؟

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر