Respawn Entertainment: از خواسته‌های طرفداران کاملا باخبر هستیم

در ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ , 19:34:44
Respawn Entertainment, بازی ایپکس لجندز (Apex Legends), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

شرکت Respawn که سازنده عنوان تحسین شده Apex Legends به تازگی در خصوص خواسته‌های طرفداران این بازی سخن گفته است و به همگی اعلام کرد که کاملا از خواسته‌های اکثریت گیمرها آگاه هستیم.در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

چندی پیش سایت خبری گیم Polygon مقاله جنجالی و طولانی با عنوان مقاله “بازی Apex Legends شانس‌های زیادی در حال از دست دادن است” را منتشر کرد. در این مقاله نوشته شد که شرکت Respawn اگر به زودی به خواسته طرافداران گوش ندهد به زودی شکست خواهد خورد، همچنین در این مقاله به ضعف آپدیت‌ها و دیر آپدیت‌شدن بازی اشاره کرده است که به گفته آن‌ها، بزرگ‌ترین دلیلی که یک نفر بارها یک بازی را انجام می‌دهد، وجود المان‌های جدید در بازی است.

در بخش دیگر نیز عدم پاسخگویی به خواسته طرفداران برای انتشار بازی روی کنسول جدید نینتندو سویچ و همین طور موبایل یکی از ضعف‌های بزرگ شرکت Respawn دانستند، همین طور برخی از مشکلات فنی سرورها که باعث شده بود اکانت افراد زیادی ریست شود را از بزرگ‌ترین ضعف‌های بازی Apex Legends دانستد.

اما گویا این مقاله به شدت کارکنان شرکت Respawn را ناراحت کرده است، Drew McCoy سرپرست تیم تولید بازی Apex Legends به این مقاله واکنش نشان داده است. او که قبلا در مصاحبه‌ای برای ساخت بازی Apex Legends بر روی سویچ گفته بود سیستم سویچ برای ساخت بازی عجیب و غیرمنطقی است حال چندی پیش، ویدویی در یوتویوب در خصوص برخی از برنامه‌های شرکت Respawn گفت:

ما در خصوص خواسته گیمرهای کنسول سویچ آگاه هستیم، همین طور از خواسته‌های دیگر طرفداران،در حال حاضر ما نمی‌توانیم در خصوص انتشار بازی بر روی سویچ به شما قولی بدهیم. ما در حال کار بر روی بخش‌های دیگر از بازی هستیم، پس منتظر اخبار ما در آینده باشید. در حقیقت الان چیزی نمی‌توانیم بگوییم.

در ادامه چیزی که Drew McCoy گفت قابلیت Cross-play چیزی است که شدیدا برایش مهم است. Cross-play قابلیتی است که می‌توانید با دوستان خود بین کنسول‌ها بازی را تجربه کنید، قابلیتی که در بازی فورتنایت شدیدا استقبال شده است. از طرفی آقای Drew McCoy هیچ اطلاعاتی در خصوص برنامه آینده و آپدیت‌های بعدی بازی Apex Legends نداده است ولی با توجه گفته‌های او آپدیت‌های زیادی برای بازی خواهد آمد.

با دنیای‌بازی همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر