عرضه‌ی EA Access برای پلی‌استیشن ۴ در ماه جولای

در ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ , 12:06:05
سرویس EA Access پلی‌استیشن ۴

از این تابستان، قادر خواهید بود تا روی پلی‌استیشن ۴ یکی از مشترکان EA Access شوید. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

با این‌که تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما از جولای امسال صاحبان کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌توانند از مشترکان سرویسی شوند که تا به حال در انحصار اکس‌باکس وان مایکروسافت بوده است. مت بایبلی، معاون اجرایی ارشد بخش رشد استراتژیک شرکت EA در کنفرانس خبری گفت:

همان‌گونه که ادامه می‌دهیم تا روی سرویس‌های دیجیتالی و اشتراکی سرمایه‌گذاری کنیم، آوردن بازی‌های‌مان برای افراد بیش‌تر تا در هر دو کنسول به آن دسترسی داشته باشند، هیجان‌انگیز است. هدف ما این است تا به بازیکنان انتخاب بیش‌تری بدهیم تا بازی‌های‌مان را تجربه کنند، فارغ از این‌که کجا و چگونه هستند. ما نیز خرسندیم تا سرویس‌مان را برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌کنیم.

هزینه‌ی اشتراک EA Access

روی پلی‌استیشن ۴ شما قادر خواهید بود تا با پرداخت ۵ دلار/ ۴ پوند ماهانه یا سالیانه ۳۰ دلار/ ۲۰ پوند به مشترکین EA Access بپیوندید. همراه با این اشتراک، به بسیاری از بازی‌های رایگان EA دسترسی خواهید داشت. عناوینی چون Titanfall 2، Star Wars: Battlefront II و FIFA 18. مشترکین همچنین ۱۰ درصد تخفیف در خرید تمام بازی‌های دیجیتالی EA و بسته‌های الحاقی و اکسپانشن‌های این بازی‌ها به دست می‌آورند. شاید یکی از قابل توجه‌ترین بخش اشتراک EA Access، بخش Play First Trials‌ است که در آن معمولا ۱۰ ساعت دسترسی اولیه به بازی‌های جدید EA‌ خواهید داشت. حتی بازی‌هایی که به صورت رسمی منتشر نشده‌اند.

برای حالا، تنها عنوانی که قرار است برای EA Access بیاید و در بخش Play First Trial‌ قرار گیرد، بازی Madden NFL 20‌ است. با این‌ها بازی‌های دیگری نیز در آینده‌ی نزدیک منتششر خواهند شد و روی EA Access قرار خواهند گرفت. این نوامبر (بخشی از آبان و آذر) استودیو Respawn‌ بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را منتشر می‌کند. عنوانی که تنها روی بخش داستانی و اتفاقات بعد از انتقام سث تمرکز دارد. این توسعه‌دهنده پروژه‌های مرتبط به Titanfall را نیز در دست ساخت دارد. سالانه نیز بازی‌های EA sports مانند NHL، NBA Live و FIFA منتشر می‌شوند و تمام آن‌ها قطعا دنباله‌ای خواهند داشت. در همین راستا EA Originals نیز مجبور است تا به این سرویس اشتراکی بپیوندد.

با این‌که EA مشکلاتی از قبیل خرید‌ و پول‌ درون بازی Battlefront II گرفته تا تقریبا شکست بازی‌های Mass Effect: Andromeda و Anthem را تجربه کرده است، اما قابلیت EA Access حرکت مثبتی برای این شرکت به حساب می‌آید. این سرویس برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی برای بازی‌های‌شان بپردازند، بسیار مناسب است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر