شرکت EA انتظار خود را از فروش ۶ تا ۸ میلیون نسخه‎‌ای Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام کرد

در ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ , 17:20:06
Star Wars Jedi: Fallen Order, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

در پی آخرین اخبار دنیای‌بازی شرکت الکترونیک آرت (Electronic Arts) از همین حالا انتظارات خود از میزان فروش عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در سال مالی ۲۰۱۹ را به اشتراک گذاشته است. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

طی جلسه‌ای که روز گذشته مسئولین شرکت الکترونیک آرت برگزار کردند، راجع به مسائل مالی بسیاری صحبت کردند که یکی از موارد مورد بحث، میزان فروش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال مالی ۲۰۱۹ بود. در این جلسه، دو تن از اعضای ارشد شرکت الکترونیک آرت یعنی آقایان بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) و اندرو ویلسون (Andrew Wilson) اذعان کردند که شرکت سازنده‌ی عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order انتظار دارد که این بازی تا پایان سال مالی جاری ،که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ میلادی به پایان می‌رسد، بین ۶ تا ۸ میلیون نسخه به فروش برساند.

در گذشته نیز شرکت الکترونیک آرت انتظارات خود را از بازی‌های خود به اشتراک گذاشته است که البته برخی از آن‌ها همچون Battlefield V و Anthem موفق به برآورده کردن این انتظارات نشده‌اند. با اینکه هنوز تریلری از گیم پلی بازی جدید Star Wars منتشر نشده است، کاربران بسیاری به موفقیت ساخته‌ی جدید استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) امیدوار هستند. شایان ذکر است که عنوان Star Wars Battlefront II با وجود تمام نکات منفی خود، تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ۷ میلیون نسخه فروش داشت.

عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ۲۰۱۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر