هم‌تیمی‌های بد بازی Apex Legends محرومیت دریافت خواهند کرد

در ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ , 08:30:39
به‌روزرسانی بازی Apex legends استودیو Respawn Entertainment

از به‌روزرسانی جدید به بعد، بازیکنان بد و آزار دهنده‌ی بازی Apex Legends ساخته‌ی Respawn Entertainment محرومیت دریافت خواهند کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

استودیو Respawn Entertainment شروع به محروم کردن بازیکنانی خواهد کرد که به بازی‌های Apex Legends‌ می‌پیوندند و همکاری نمی‌کنند. این بازیکنان معمولا از هم‌تیمی‌های‌شان برای زنده ماندن در بازی استفاده می‌کنند و در نهایت تجربه‌ی بیش‌تری در بازی دریافت می‌کنند.

طبق خبرهای منتشر شده در ردیت، استودیو Respawn شروع به محروم کردن موقتی بازیکنانی که به اصطلاح piggy backing انجام می‌دهند، خواهند کرد. اگر شرایط از این نیز بدتر شوند، ممکن است بازیکن به صورت دائمی محروم شود. طبق اطلاعات و گزارشات کاربران، این مشکلی جدی در این بازی است. بازیکن خاطی درجا بن نخواهد شد و طی چندین مسابقه اخطار دریافت خواهد کرد تا همکاری کرده و بهتر بازی کند.

علاوه بر این‌ها، اطلاعات جدیدی از به‌روزرسانی جدید در ردیت منتشر شده که شامل تغییر هیت‌باکس قهرمانان، بهبود صدا و چندین تغییر جزئی در بازی Apex Legends می‌شود.

تمرکزات استودیو Respawn Entertainment

در پستی در صفحه‌ی وبلاگ استودیو Respawn Entertainment که در اوایل این ماه منتشر شد، این تیم ۷۷۰ هزار بازیکن متقلب در بازی را محروم کرده است و قطعا بعد از این به‌روزرسانی بازیکنان تجربه‌ی بهتری خواهند داشت.

از زمان لانچ بازی، این استودیو تمرکز خود را روی بازی Apex Legends‌ گذاشته و در حال برنامه‌ریزی برای نسخه‌ی بعدی بازی Titanfall است. این موضوع برای بازیکنانی که بازی را نسبت‌ به به‌روزرسانی‌های کم و بدون محتوایش اعتراض کرده بودند، تسلی خاطر است. علاوه بر این بازی‌ها، باید گفت که استودیو Respawn‌ در حال کار روی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز است و آن‌ها را مقصر ندانید اگر تمرکزشان تغییر می‌کند.

بازی Apex Legends عنوانی رایگان است که روی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترسی است. البته امیدواریم در رویداد E3 2019 نیز محتوای جدیدی از این بازی منتشر شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر