تولیدکننده‌ی بازی Devil May Cry 5 می‌گوید بسته الحاقی در کار نیست

در ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ , 09:00:20
بازی Devil May Cry 5 استودیو Capcom DMC5

این هفته خبرهای خوبی از عنوان جدید و احیاکننده ی شرکت Capcom یعنی بازی Devil May Cry 5 شنیدیم. اما با توجه به گفته های مت واکر، تولیدکننده‌ی این بازی، بسته الحاقی برای این بازی منتشر نخواهد شد و این موضوع، تلخی‌ای به خبرهای شیرین‌مان اضافه می کند. برای اطلاع از آخرین بازی در دنیای بازی همراه ما باشید.

او می‌گوید موضوع دیگری که ممکن است چشم‌ها را خیره کند این است که شرکت Capcom درصدد راه‌اندازی مجدد بازی Devil May Cry 5 است.

مصاحبه با کارگردان بازی DMC 5

واکر در مصاحبه‌ای با کارگردان بازی DMC 5، یعنی هیدئاکی ایتسونو، صحبت کرد که به زودی قرار است محتوای بیش‌تری به بازی خود بیافزاید. او هم‌چنین درباره راه‌اندازی مجدد بازی گفت:

اگر آنها می توانستند با Ninja Theory‌ کار کنند، بسته الحاقی برای این بازی منتشر می‌شد. ما فکر می‌کردیم که می‌توانیم با Ninja Theory، دوباره دنباله‌ای برای این بازی داشته باشیم، اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاد. ما هنوز هم دوست داریم دنباله‌ای داشته باشیم، اما فکر می‌کنیم که باید با Ninja Theory آن دنباله را بسازیم. بنابراین بیش‌تر سبک و چیزهای شگفت انگیز در این بازی تنها به این دلیل امکان پذیر است که آن‌ها چنین استعدادی را برای چیزی که جذاب است دارند. این بازی بدون Ninja Theory، بازی DMC نیست.

بعد از احیای بازی Devil May Cry 4، شرکت Capcom تصمیم به راه‌اندازی مجدد این بازی در سبک غربی با کمک Theory Ninja توسعه‌ دهنده در سال ۲۰۱۳ داشت. این موضوع برای طرفداران این بازی بسیار بحث برانگیز بود و بازی DMC 4، تغییرات زیادی را به خود گرفت. در حال حاضر با Theory Ninja که اکنون تحت مالکیت شرکت مایکروسافت است، شک برانگیز است که اتحاد دوباره اتفاق خواهد افتاد یا خیر، اما چیزهای عجیب‌تر از این نیز اتفاق افتاده‌اند.

بازی Devil May Cry 5، اکنون برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌ی پیشرفته‌تر این بازی که Definitive Edition نیز نامیده می شود اکنون برای کاربران پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر