تاریخ انتشار بازی Sea of Solitude مشخص شد

در ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ , 18:10:00
تاریخ انتشار بازی Sea of Solitude مشخص شد

بازی مستقل Sea of Solitude در ۱۴ تیر ۱۳۹۸ توسط استودیو Jo-Mei Games برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

در چند سال گذشته از بخش بازی‌های مستقل الکترونیک آرتز شاهد عناوین جالب‌توجهی مانند Fe و A Way Out بودیم. جدیدترین بازی‌ای که توسط آنها منتشر خواهد شد Sea of Solitude نام دارد که توسط استودیو Jo-Mei Games توسعه یافته و به‌تازگی تاریخ انتشار آن مشخص شد. قیمت این بازی در زمان انتشار ۱۹.۹۹ دلار است.

نسخه رایانه‌های شخصی در زمان انتشار در انحصار Origin خواهد بود. آقای Cornelia Geppert مدیرعامل استودیو آلمانی Jo-Mei Games در یک متن احساساتی می‌گوید:

Sea of Solitude دنیای سراسر تنهایی، غم و دشوار شخصیتی است که گویی دنیای درون شخصیت آن به‌صورت قابل مشاهده در واقعیت در آمده است. این شخصی‌ترین و هنری‌ترین بازی‌ای است که من خلق کرده ام. لحظات نگارش آن احساساتی‌ترین لحظات زندگی من بودند. تیم توسعه‌دهنده بی‌صبرانه منتظر هستند تا بازی به دستان بازی‌کنان برسد تا از قدرت یک داستان درونکاوی و راه درمان آن لذت ببرند.

نمایش و اطلاعات بیشتری از این بازی در جریان رویداد EA Play 2019 منتشر خواهد شد. در چند سال  گذشته در هر دوره این رویداد یک بازی مستقل توسط EA Original معرفی شده است، سال گذشته این بازی Sea of Solitude بود. با توجه به آنکه امسال کنفرانس الکترونیک آرتز برگزار نمی‌شود، مشخص نیست که آیا در سال جاری نیز شاهد معرفی یک عنوان جدید مستقل از EA خواهیم بود یا خیر.

اگر با بازی Sea of Solitude آشانیی ندارید، در این بازی به داستان احساساتی یک دختر تنها به نام Kay پرداخت می‌شود. بازیکن باید در شهری که سیل سراسر آن را فرا گرفته به کاوش بپردازد. بنابر گفته توسعه‌دهندگان حجم سیل بسته به شرایط ذهنی Kay به‌صورت پویا تغییر می‌کند. او خود را در غالب یک هیولاوش می‌بیند، بنابراین باید تلاش کند تا بر تنهایی غلبه کند و دوباره ظاهر انسانی خود را باز یابد.

بازی Sea of Solitude در ۱۴ تیر ۱۳۹۸ با قیمت ۱۹ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر